back in my memory

och så sitter jag här. klockan är halv tolv. har sett på beck med min far. hade redan sett den men ändå. gunvald larsson in my heart. imorgon är det lucia. ska se fint luciatåg med fina estetare imorgn klockan halv nio. med mina fina vänner. hej och hå. tiden går verkligen fort. jag tänker på när jag satt dagen innan och skrev detta. jag trodde absolut inte att denna hösten skulle bli som den blev.tja. livet fick en vändning där på ngt sätt. ganska roligt. eller ja, väldigt roligt. när man tänker på alla år. minns allt roligt man har varit med om. jag tycker om livet och dess moments. som när vi fick klasslistorna i sexan. precis hemkommen från klassresan till gbg satt jag spänt och sprättade upp kuvertet. blickade över namnen. yes. 6 stycken från min förra klass. yes. karin. henne känner jag ju lite. samma tyska. samma kör sen fyraårsåldern. och sen ja. vad hände då. massa saker. vi 14 år. när vi skulle "springa" runt maxi. planeringen av första stugfärden. och sen nian helt plötsligt. slut. alla moments. skrattanfall med linnea som knappt andas när hon skrattar. engelskalektionerna med kajsa/öllegård-mr potatoman, we like smashed potatoes, det var så frestande, sheep och sheep. utflykten till hornborgasjön i sjuan. de moonande gudhemsbarnen. jag blir typ nostalgisk...kött. inte kul.

äh. godnatt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0