blått

Kände att detta var festligt. Livet blir mycket roligare med blåa toppar.

hejdå livet

När man sitter i sin säng och äter fil och crunchy ur en stor kopp, hör regnet smattra utanför, man har redan åkt på en aning förkyldhetskänsla och det ligger en hög utav block och böcker på golvet, då vet man att skolan är igång. Why oh why!

sommarlovet till ända

Imorgon börjar jag trean. Mindre än ett år är kvar tills jag tar studenten och tar steget ut i livet. Jag har inte alls bestämt vad jag vill göra då. Men förhoppningsvis kommer jag på det snart. Idag pussade jag Rasmus hejdå eftersom han flyttar till Uppsala på torsdag. Hejdå sista sommarlovet. Fint, härligt och alldeles speciellt var sommaren 2012. Kram fina ni.
 

Ett hej från landsbygden

Hej här sitter jag i min pojkes hem, alldeles själv och tittar på Sleepy Hollow och har det allmänt bra. Men jag längtar tills han kommer hem från jobbet. Kram på er mina fina!

LISTA

Favoritnamn: Adrian, Edith, Samuel
Favoritartist: Annika Norlin
Favoritband: The Beatles
Favoritparfym: Flowerbomb från Viktor och Rolf
 
Favoritbyxor: Mina svarta chinosaktiga eller svarta jeans
Favoritskor: Dr. Martens och converse
Favoritbok: Harry Potter
Favoritplats: I min skog, vid min sjö
Favorithobby: Hobby?
Favoritegenskap:  Snäll I guess
 
Favoritkroppsdel: Mina handleder
Favoritsak i ditt rum: Mina hyllor, eller min säng
Favoritfrisyr: Långt, långt lockigt
 
Favoritårstid: Sen vår och tidig sommar.
Favorittid på dygnet: Beror på vad man gör. Mitt i natten kan vara sådär helt bäst när man är ute, med fina vänner och allt är bara helt plötsligt underbart perfekt. Då är allt som roligast och inga bekymmer finns någonstans. fron
Favoritmaträtt: Lax i alla dess former (dock inte kokt)
Favoritdryck: Apelsinjuice
Favoritålder: Nu när man är gammal nog att kunna göra allt, men samtidigt ung att kunna släppa loss och inte bry sig.

RSS 2.0