fredag

Har sovmorgon. Lyssnar på the Hives och tycker att livet är allmänt trevligt.

JOSSE 18 ÅR


Igår fyllde världens finaste vän 18 år. Det var soligt och varmt.Projektredovisningar till halv 5 i skolan. Freedom! På kvällen firade vi alla tre 18-åringarna med alla våra fina vänner med lite festligheter. Partyhatten var på och det blev en lyckad kväll. Dans, sång, tårta och skratt!

THE HUNGER GAMES


IDAG SKA VI SE THE HUNGER GAMES OCH JAG ÄR SÅ HIMLA TAGGAD!!!!!! hann inte läsa om boken innan, men äh det kan jag göra efter!

projektarbete

Denna vecka förra året var den värsta och stressigaste veckan under hela året. Samma nu. Hejdå nu gör vi powerpoint!

måndagssjuk

Det suger så himla hårt att bli sjuk den här veckan. Inte bara för att det är jobbigt att vara sjuk. Har så mycket planerat. Projektarbete, presentköpande, The Hunger Games på torsdag, projektredovisning, fixande och firande för 18-åringarna. Åh snälla någon gör mig frisk!

MATILDA 18 ÅR


min fina filur Matilda fyllde 18 i onsdags, puss och grattis igen!

TYPEWRITER



en av min farfars gamla skrivamskiner.

FRIDAY




lillabloggen-min idol.

mysfredag

Igår var det fredag. Vi gick till kvantum och köpte gott. Lagade pannkakor och åt dessa med hallon, nutella och glass. Megagott! Fin kväll med fina vänner i mitt rum till midnatt ungefär. Kram på er!

STHLM

Jag längtar så till april. Då ska vi till Stockholm i två dagar med hela samhällstvåan. Studiebesök och sånt såklart men sedan ska vi på Dramaten och se Fanny och Alexander, med Jonas Karlsson mfl. Så himla awsome!

kim novak...

monday again

kill me, or kill samhällsekonomiuppgiften.

HAT

en annorlunda vecka.

hey-blink-smajlet

SATURDAY





vi pluggade lite samhäll i solen på Josses trappa. sedan hade Jossy och jag bästa finaste kvällen i hennes rum. KRAMIS

RSS 2.0