2012

Nu är det bara några timmar kvar på 2011. hjälp. jag blir rädd att tiden går så fort. hela året har varit så händelserikt att jag själv inte riktigt har hängt med. Men vad gör man, hej 2012!

GOD AFTON

Det är när man har jullov som man kan sitta iklädd pyjamas mitt i natten och dricka juice och scrolla på  tumblr utan att tänka på något annat än blåsten utanför stugan.

Merry Xmas


min syster fick en kamera i julklapp. kram och God jul på er!

fint


stugan 2011. åh vad jag saknar det. blir alltid sådär nostalgisk när man hittar bortglömda bilder. Särskilt när det är mörkt och kallt som nu. puss på er!

Dom säger dom bästa är tagna men dom ljuger, dom ljuger för vi finns ju kvar Och om dom bara gav oss chansen


kan inte beskriva hur mycket jag älskar den här låten.

Gleich Weihnachten

lesen-las-hat gelesen. yes. pluggar starka tyska verb.

GREKLAND 2012

tjena. Har bokat resa till Grekland i sommar. Kommer bli fett grymt. Men nu måste jag läsa klart världens dåligaste bok och skriva foruminlägg om den. dö. Det var snö överallt ute när jag och josse vaknade. hej lycka! Det var en fin kväll igår, och fin natt. PUSS

15/16DECEMBER

Igår anordnades den årliga dansdagen. vi var dock inte så pepp, vandrade mest omkring, satt på golvet i ring eller dylikt. Vi fick finfin julklapp av Filipe och Adam. Söta klassisar! Spelade på musikskolans julkonsert och i brist på öppettider bland stadens caféer fick vi spendera tiden efter på donken. Snart ska jag möta mollypolly och åka till Hjo. puss!

2011

Vilka ögonblick från 2011 kommer du alltid att minnas? Tyskland i maj, Peace and love, Frankrike-Nice, veckan med tyskarna i Sverige, London, Paul McCartney i globen, telefonsamtal mitt i natten och alla fina kvällar med mina finaste vänner! Puss på er!

Dog någon som stod dig nära? Min farmor.

Vad spenderade du mest pengar på? Willys, hahah

Gjorde någonting dig riktigt glad? Allt det jag skrev på punkt 1 gjorde mig sådär hyperglad!


Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011? Oj hjälp, kanske något som släpptes i år, veronica maggio eller Carl, eller sweet jackie

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med år 2010? Svårt att säga, 2011 var ett så himla stört år med flera tragiska händelser som kanske borde gjort mig mer ledsen, men jag ser ändå 2011 med ett leende på läpparna

Bästa boken du läste i år? Definitivt inte utvandringens tid! Die!

Största musikaliska upptäckten? Two door cinema club, började lyssna mer och mer på the smiths  och en hel del annat!


Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Var i min sommarstuga, as usual

Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Stil? Haha hatt, strumpisar, converse, docs, halsduk, svarta jeans….

De bästa nya människorna du träffade? Tysklandsmänniskorna, Molly mfl!

2011 har varit så himla grymt!! Kram på alla som deltagit under det här året!


13 december

Fint luciatåg och världens mysigaste fika med världens bästa klass, julmusik och massa gott! Hade julmys på musikskolan också. Julen är en mysig tid!

PAUL

Tänkte säga hej bloggen! och, oh dear god. Igår såg jag min Paul.Galet! Det var nog det mäktigaste, mest magiska och finaste jag varit med om. Det var ren lycka under hela konserten. Jag trodde aldrig jag skulle få se honom live, men har drömt om och längtat efter det sedan jag var liten. kärlek till drömmar som går i uppfyllelse!

war is over


1. Det är snart jul
2. 31 år sedan john lennon dog

simply having a wonderful christmastime


1. Det är snart jul
2. Jag ska se den mannen på lördag, oh dear

they don't care if they see us fall

Det gör ont i hjärtat. Att vara 17 och fast i en stad långt borta. Har älskat er för länge.


sweet sweet love

är kär, igen.

RSS 2.0