kom ihåg om ni vill kunna läsa vad jag skrivit de senaste två åren.

whitewall
webblogg
 
Nu vet ni.

I hate to told you so

Imorgon kommer jag få sjunga och skrika ikapp med Pelle samtidigt som jag får pussa på finaste pojken min.

Cover it

Har sovmorgon till 11 men har redan ätit frukost, gjort historian, sett på vänner, knåpat ihop en spotifylista och klockan är inte ens nio. Varför är jag uppe såhär tidigt? Jag kunde inte sova.Har bara två lektioner idag, oh happy day. Nu ska jag borsta tänderna och läsa körkortsteori.  

Söndag

Söndag. Jag har aldrig tyckt om söndagar. Tanken på måndagsångest och läxor hela dagen lång. Men i och med att det är söndag är det samtidigt bara f e m dagar kvar till fredag.

SPEX

SP3sk. Bäst. Att ta studenten äger fett.

nio dagar kvar

Planerar studenten med flera andra. Det är roligt. Hoppas alla andra kommer tycka det. För det kommer definitivt vi! Imorgon har vi spexfoto. Jag ska vara Alice i Underlandet.Det äger att gå i trean. Har så fina vänner. På fredag ska det bli vi-fem. Lovely. och bara nio dagar kvar.
 
här var mitt hår massa blått.

Vill krama er alla

Året är 2012. Jag känner mig så förändrad mot den Caroline som knappt kunde andas över att möta Björn Dixgårds blick. För ett par år sedan spelade det mest roll.Where you gonna run when the walls starts falling down. Jag lyssnar på Young&Armed och försöker att tänka som då. Men just nu gör det mest ont inom mig. Tankesättet förändras när situationer gör det. Att förlora någon nära är det sista jag någonsin vill. Vill bara samla alla jag tycker om och krama om tills luften går ur oss. Ibland skulle man vilja ha alla fina personer i en liten ask så att man aldrig var utan dem. Att sakna någon långt bort gör ont i hjärtat.Bara 17 dagar kvar.

Livet är inte rättvist

Det gör ont i mig. Livet är så grymt orättvist. Kristian. Världens bästa. Läs.

ljuspunkter

Även om det är höst ser jag fram emot många ljuspunkter i vardagen. The Hives, The Vaccines och Band of Horses. Nu är det bara den tråkiga delen att betala tågbiljetter kvar.

RSS 2.0