tomorrow

imorgon åker vi. veckan jag suktat efter ett helt år. åh vad fint det kommer bli. hejdå. hej peace&love, underbara festival, för tredje gången! puss och godnatt.

this is how we live













SUMMER





peace&love

på onsdag åker jag, fjunet och matilda till borlänge. vi övade på att sätta upp tält och att äta i tältet i osndags. därav alla knott och myggbett över hela min kropp. vi taggar peace and love. några jag vill hinna se är serenades, sahara hotnights, lykke li, kings of leon, veronica maggio, i blame coco, oskar linnros, the ark, the sounds, carl norén, henrik berggren, the strokes, mando diao, bob geldof, säkert, bob dylan, those dancing days, twinflower band och håkan hellström. kommer bli awsum.

MIDSOMMAR

Glad Midsommar på er! har sovit i kanske tre timmar efter att Karin, Adam och Filiph följde mig till dörren vid fyra i morses. Solen var på väg upp och spred ett rosa sken över den annars ljusa himlen. Det var en fin natt, och en fin kväll hos wenällykid. hihi.ni är bäst. kram och puss snart ska jag träffa linnea och åka till bushen. hejdå staden och alla finisar. puss på er.








hail the sunny days


den perfekta låten. hej igen. mitt hjärta börjar åter slå igen.

GÖTEBORG

har varit i götet idag med min lennea. det va mycket trevlish. puss på dig.

LOVE

åh det är en vecka kvar. j a g d ö r .

past






love to you


Lite saker

Nämn något som gjorde dig glad igår:  inte jättemycket, mest alla krya på dig sms

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: dog lite utav trötthet efter att ha gjort ett försök till att städa mitt rum

Det sista du sa högt: aaaaa, okej

Det senaste någon sa till dig: det är mat

Vad har du druckit idag:Vatten, te, juice, te, vatten

Vad var det senaste du åt: en kaka

Vad var det senaste du köpte: en glass i lördags med hanna och josse

Vad är det för färg på din ytterdörr:svartbrun

Vad är det för väder hos dig nu: soligt

Godaste glassmaken: åhhhhh all glass är ju god utom pistage!!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske

Sover du tungt: ibland

Drömmer du mardrömmar:ja

Trivs du med ditt jobb: har inget jobb

Favoritklädsel:klänning/stor tröja, shorts, strumpbyxor, converse

Favoritlåt just nu:1996-the wombats

Vad ser du om du tittar till höger:ett ganska städad del av rummet

Vad gör dig glad just nu: fredag och att peace and love är om en vecka!!!

Vad ska du göra härnäst:gå och dö i ett hörn, och bli frisk

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu:trött, förkyld och därför irriterad på att jag är sjuk

Favoritgodis:CHOKLAD!

Kläder just nu:eh, leggins, svart linne och tofflor

Sommarplaner:hade fina för den här veckan, men de gick åt skogen, men midsommar, pappas kalas, peace and love, fylla år, frankrike, stugan, jobba och hänga med mina finaste vänner!! kärlek på er!

Hur många kuddar sover du med: 1, men den är fluffig

Spelar du något instrument: yes, fiol och lite gitarr

Morgon eller nattmänniska:NATT

Vad är viktigast för dig:vänner, familj och musik!

Är du kittlig:ja, men ingen lyckas kittla mig! MOHA

Snarkar du:nej

Stjärntecken:Kräfta

Äckligaste insekten:eh, finns ingen som är särskilt mysig men sniglar då, de är slemmiga

Längtar du mest efter just nu:ATT FÅ GÅ UT OCH NJUTA AV SOMMARLOVET!!

PEACE

spelschemat blev väl inte fantastiskt. missar lite fint.

I love you like the summerfalls and the winter crawls, you are above and beyond me


it was the last time I forgave you

om en vecka är det peace and love. jag taggar genom att vara sjuk. jippiyey. not. och ingen tripp till molly blev det. måste bli frisk till midsommar på fredag. och jag måste till stan, städa och packa. men allt jag orkar är se på film. snälla skjut mig.

Well I got mine you got yours babe now it's payback Now it's me against the world

yes


kunde må bättre just nu. åker förhoppningsvis till molly imorgon istället. ska se på film och bli av med förkylningen. hejdå.

true






artonde juni tvåtusenelva

lite smått trött. förkyld. och hungrig. josse åkte precis. vi har spenderat dagen inne i city med hanna. ätit sushi, gått till netto och runt i boulonger. mysigt. när hannas tåg åkt vidare mot töreboda bedrog vi oss till min enkla boning. stannade till vid linnea och hennes longboard en stund. ska i detta nu springa ner i köket, till detta, och fixa lite food.



night

var hos evelinisen igår med finfina klassisar. mysigt. cyklade hem i natten vid halv två. men kom inte hem förrän efter tre. gick och stod och pratade med adam och josse tills det började ljusna. en fin natt var det. kram på er.

sommarlov.yes.

ni är alla så himla fina.puss och kram.










one year ago


skolavslutningskvällen för ett år sedan, allt vi oroade oss över. tänk så bra allt blev.


summer

försöker få det att klaffa med bussar nästa vecka. efter midsommar måste jag på något sätt ta mig upp till stugan. men det är klurigt det här med alla bussar och tåg. men vet ni, nu är ettan över. det var sista skoldagen idag. två lektioner med bara betygsprat. tacos. och liten runda på stan med filippo. imorgon bitti har vi skolavslutning. efter det sommarlov. det är så stört att jag inte kan tro att det är sant. puss på er fina Sp1sk.

mat

idag har jag ätit. massor. fika och mat. blev mätta så vi hade ont i magen. hejdå. syns imorgon.

Smiles are the usual scene, in this world of perfection.

kristian<3


ni är grymt söta


<3

ni är allt bra

klassiseftermiddag med halva klassen. asmysigt. fika, kubb, brännboll och häng i boulonger. ni är allt för fina. Efter det skulle vi leta rätt på karin. vi tog det lite chillidill. stod och testa mitt solkrämslypsyl, som gjorde en fjortisvit på läpparna. jag, adam och josse blev levande exempel. en riktigt fin syn. Jag, josse och filipe ramos drog omkring i stan och hamnade på musikskolan där vi inte träffa på karin, men kwon. haha. Vi fick tag på karin tillslut och möttes på kvantum. Kakbak hemma in the house of mine. imorgon väntas fika på samhällen. och innan det något ätbart på franskan. skolan är soft. om tre dagar är det sommarlov. kärlek på livet och alla fina människor.






superduperkvalité.löv my mobil.

friluftsdag

ska sova nu. är så himla trött och bränd i ansiktet. friluftsdag i karstorp. vildmarkskvinnorna nr 1 är jag, fjunet och schtekarn. vi gjorde upp eld, koka te och byggde vindskydd. sedan gick jag, evve och becka tipspromenad och paddlade kajak och kanadensare ute på sjön. det var en rolig dag. och när vi cyklade hem bjöd josse in oss hos ramos. så där satt vi fyra trötta vildmarkskämpar i ramos källare och kolla på nittiotalsvideos. haha.sen har jag varit på handledarkurs. somnade nästan. godnatt.

måns/calle


trodde aldrig jag skulle få se dessa två herrar på samma bild. haha.

yesterday

gick lite igår som sagt. jag och josse hamnade hos filiph. mysigt. vi åkte buss och gick hem sen. också mysigt. ni är allt för bra.

shut up and move with me move with me

ännu mer partey.

this modern glitch

sitter och lyssnar på the wombats varvat med the strokes. som igårkväll. har fixelifixat lite till min fars födelsedag. mihi. snart ska jag hoppa iväg iklädd min nya johnossitröja och möta fjunet och matilda igen. parteymusic.

fjunet



fredag tionde juni

idag har varit studenternas dag. 10 juni. cyklade till matilda vid tolv och träffade henne och josse där. efter ett par vändor i regn fram och tillbaka hade vi handlat till bakning och sett studentkortegen. blev avundsjuk när jag såg alla glada studenter i sina vagnar, i regnet. om två år är det jag som hoppar runt där med världens bästa klassisar. två år kvar av ungdomens äventyr. när vi vandrat tillbaka bakade vi tårta och satt mest i matildas kök. puss på er två, era nötter. fjunet och matilda.

-

jag hatar när mina favoritkläder krympt i tvätten.

NICE


bonnuit le blog. En été je vais aller à Nice, en France. Je suis trés heureuse.

johnossi


jag ryser och ler när jag ser detta klippet från igår. johnossi är grymmast på denna jord. 3:41 <3

Once a failure, always a retard

en helt fantastisk onsdag som började med att treornas avlopp, alltså treor som utklädda springer runt i skolan och skriker. hah. väldigt festligt. sedan satte sig och och mollypolly oss på tåget mot göteborg. åt lite och åkte vidare mot liseberg. med världens bästa taktik hamnade vi på andra raden i mitten. och kom dit bara två timmar innan. score. johnossi, så underbart bäst. jag fick äntligen skrika ut roscoe och höra summerbreeze. awsum. vi somnade nog inte förrän vid tre snåret. hah. lyckligtvis har jag sovmorgon. yay. jag kommer leva fullt ut på detta dygnet länge. puss på det. skolan börjar om en timma. grejt.








Idag har jag..

-cyklat i bara kofta till skolan, sommar oh yes!
-gjort tyska muntliga, maha, där det mestadels var håkan själv som prata på i 45 min
-lyckats få en datorskärm att bli helt grå genom att knacka på glaset, och återupplivas genom att byta sladd
-cyklat hem i spöregn och bannat mig själv för att jag inte tog en jacka
-gått ut flera gånger till en tom brevlåda i hopp om paket i spöregn och blivit blöt, fast jag höll i ett paraply
-sett att sugar spelar på lördag.
-lyckats ha hål på mina nya hela strumpbyxor, är jag förvånad, nej.


nu ska jag se på tv.


I´ll feed my love you get bored

karin knacka på dörren går kväll. vi begav oss ut i den varma sommarkvällen med målet linnea. sedan gick vi omkring lite i dälderna/ekängen och åt isglass och prata massor. kom hem vid halv elva. idag var det skola igen. men väldigt soft skola måste jag medge. cyklade hem i spöregn och nu hör jag åskan dundra en bit ifrån. blev precis klar med bildutvärderingen. känner för att sova en stund. imorgon ska jag och molly på johnossi. oh my. jag är superpepp. tjopuss världen.snart är det sommarlov.

jag var glad den dagen, imorgon med


festival

åh. herregud. peace and love snart. se alla underbara band och artister, träffa alla finismänniskor, se allt och uppleva den bästa veckan jag lever för hela året. jag nästan pirrar sönder när jag tänker på det. ja, och jag får återse er. som en gammal vän.

kärlek som aldrig dör.

you are the best

en sneakpeak på hur dagarna var. ni är superduperbäst.























matilda, vi saknade dig superdupermycket.

i love life

är hemma. från stugan. damn vad varm den här helgen har varit, och i skrivande stund kan jag nog säga att det är cirkus 30 grader ute. det har varit ett par underbara dagar. först med mina finisar josse, karin och linnea. jag älskar er. sedan kom min familj dit också. var på dop också, mysipys. puss på allt. puss på livet utanför staden. jag älskar att cykla längs landsvägar kantade utav hundkex och lupiner. jag älskar känlsan av att vara helt fri och bara kunna springa omkring. jag älskar livet.




RSS 2.0