And no one is ever gonna love you more than I do


hej

die monday die

Tumblr, äta, plugga, sova. haha. Så känns det just nu. Allt bara rullar på. Historiaprov om andra världskriget på fredag. Idag ringde jag Norrmalm, hoppas hoppas hoppas att jag får sommarjobb där!


asdfghjkl

Blir trött. alla kurser jag vill gå är på samma pass. bläskitockså. orkar inte med detta. nu ska jag läsa hungerspelen. Godnatt.

MÅNDAG AGAIN

Vandrade hem till min kära matilda efter skolan. Det var mysigt. KRAM. Och nu sitter jag här, skriver ett engelska speech och lyssnar på band of horses. tagga tisdag. not.

LISTA

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att dansa i mitt kök och vardagsrum med mina bästa vänner
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Såg på ekonominyheterna= samhällsläxa
Det sista du sa högt? Tack för maten
Det senaste någon sa till dig: Varsegod
Vad har du druckit idag? Mjölk
Vad var det senaste du åt? glass och chokladsås
Vad var det senaste du köpte? Frukt, mozarellapizza, iste, ostbågeskruvar och chilinötter
Vad är det för färg på din ytterdörr? Mörkbrun.
Vad är det för väder hos dig nu? Minusgrader, snö och molningt
Godaste glassmaken? Mintchoklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet inte, ibland kan det hända att man blir alldeles fnittrig av att se någon, men det är svårt att säga om det ofta är kärlek
Sover du tungt? Nej
Drömmer du mardrömmar? Nej, mycket mycket sällan.
Trivs du med ditt jobb? Jobbar inte!
Favoritklädsel? Svarta tjocka strumpbyxor/leggins, klänning, kofta, docs
Favoritlåt just nu? No one's gonna love you-Band of horses, Best Friend-The Drums eller Undercover Martyn-Two door cinema club
Vad ser du om du tittar till höger? Min soffa
Vad gör dig glad just nu? Mina vänner, familj och min vinylspelare
Vad ska du göra härnäst? Plugga, fast nä, sätta upp en hylla låter lite roligare
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Trött
Favoritgodis? Choklad
Kläder just nu? Mysbyxor, raggsockar och en blå tröja
Sommarplaner? Grekland och förhoppningsvis någon festival!
Hur många kuddar sover du med? 1
Morgon eller nattmänniska? Konstigt nog både och
Vad är viktigast för dig? Att mina nära mår bra.
Är du kittlig? Nej, okej, kanske lite…
Snarkar du? Nej.
Stjärntecken? Kräfta
Äckligaste insekten? Ingen insekt är särskilt trevlig
Stökigt el välstädat? Lagom
Vad längtar du mest efter just nu? Känns hemskt att säga, men nästa helg! Ledighet! Måste ändå säga att jag älskar mina klassisar übermegamycket, kram!

lördag

Den här dagen blev jättebra. mihi.

coldness

Det händer så mycket fast ändå inte. Så mycket att göra i skolan att det inte riktigt finns tid att tänka. Igår var det fredag, minusgrader, hängde hos linnea och alex, vandrade hem och somnade till Donnie Darko. Vill också dansa till Love will tear us apart.


every day Im tumbln'

anledningen till att det inte händer något här är att jag hänger här http://moonshinefever.tumblr.com/ så nu vet ni.

tjena le blog


pic som antingen matilda eller fredrika tog till fotografiskabilden i skolan.

megastört

1 vecka i skolan till ända. I fredags for jag och linnea till hennes man och hade det himla stört men hemskt roligt. Åkte hem på lördagen och spenderade dagen med min vän josefin tills långt in på nattens småtimmar. en väldigt störd kväll. Och idag, tråkigaste dagen. Räknat matte och inte mycket mer. Nu ska jag läsa deathly hallows eller hungerspelen, jobbigt att välja på just nu två döbra böcker. puss.


Back in school

Jullovet det var allt fint, men imorgon börjar skolan igen. Jag känner verkligen glädjen sprida sig när jag tänker på att pulsa i snön till skolan, ha matte, naturkunskap, idrott och tyska. åh, snälla någon kill me. Det bästa är att ändå få träffa alla fina filurer igen! PUSS

Jullov

Det är halva gymnasiet kvar. Hjälp. Har tänkt hela veckan att jag ska plugga matte och naturkunskap, men nej det har funnits annat att göra. Har gjort väldigt mycket saker med mina fina vänner. Puss på er!

Benidorm med Elin, Hanna, josse och Emilia som nu är 18!



och sen fanns det visst inga mer bilder...


Harry Potter

8 filmer senare var Harry Potter maratonet slut med Molly och Sandra. Vi började igår klockan 1 och fram tills 12 idag med en paus på någon timma då till och med molly somnade. Jag älskar harry potter av hela mitt hjärta och vet inte vad jag skulle göra utan de böckernas existens.

happy new year

Nyårsfirande med fina vänner.

RSS 2.0