KILLER KACZYNSKI


kunde inte låta bli när jag hittade den i gbg, efter alla år av längtan.

WEEKEND

Fredag, fika och matfestival. Vi hamnade med alla möjliga människors sällskap under kvällen och jag och karin var inte hemma förrän vid tvåtiden. Det var faktiskt en trevlig kväll. Lördagmorgon for vi med josse och matilda till göteborg och avslutade dagen med lite stark tacos på matfestivalen och cyklade hem till mig. Imorgon kommer Benedetta hit, yay.



Göteborg




byebye helgen, du var mycket fin, nu drar vardagslivet igång!

when the sun goes down

skolan har börjat. okej, schemat är väldigt bra. Idag fick vi skåp, det var väldigt bra även om det blev underskåp. men that's life.har ju mina skåpsbuddys.följde med karin och filiph hem till karin och chillidilla efter skolan.nu sitter jag här med katten min istället. imorgon är det fredag, sovmorgon och slutar klockan ett. fika efter skolan och på kvällen matfestival här i skövdestad.












I was never meant to go to school

Jag saknar mando. Och jag saknar sugarplum. My blood is warmer when you're here.

sista dagen på sommarlovet

okej. imorgon börjar skolan igen. är fett otaggad. die schema, die  idag har jag städat inför tysklandsbesöket nästa vecka och cyklat till maxi på lås-jakt med linnea.hejdå sommarlov 2011!


norrköping 2011

augustikväll

Ska snart sova. Men måste bara skriva lite om min fina kväll med tysklandsmänniskorna. Picknickfika på filtar i boulonger. Jätteroligt. Alla är så himla bra. Vi stannade där till elvatiden, följde Hanna till rese någon gång innan också.jag, Gustaf och josse blev kvar och pratade på torget till klockan tolv. Alltid roligt att stå och prata sådär på kvällskvisten. Igår träffade jag Filiph lite på kvällen. Mycket trevligt. Känns lite bra att börja skolan, när man tänker på alla fina personer man träffar varje dag. Godnatt!








söndags

norrköping

Befinner mig i Mackan krunegårds hemstad och har sett kungarna från Broadway, Eldkvarn. Det var ganska roligt faktiskt, extra roligt för att det har gjort min pappa glad. Detta var hans födelsedagspresent från oss. Inte nog med att jag och min får prata lite med plura, så bor dom på vårat hotell. Haha. Jag ser fram emot frukosten imorgon. Godnatt!

.

Två månader idag sedan du försvann från jorden gamla lilla farmor.

my sharona



ett urval







lovely day



igår hade jag och josse bästa lunchen. vi gick över gatan till wästgötabagarn och köpte värmda mackor och cola. solen sken och vi satt och njöt på en uteplats.efter jobbet tränade vi lite på actic, och åkte sedan och mötte linnea, matilda och karin på kvantum. vi köpte mat och dyl för att tillaga en förträffligt god måltid hos linnea. av en ren impuls blev det att vi såg fjorton suger. eh och den var väl inte direkt att hurra för. men lite underhållande ändå haha. finfin kväll. idag, finito med jobbet. onsdag börjar tvåan. dum dum dum...

prickigt

min syster köpte sötaste kjolshortsen i la france.

lite dagar

Sitter här i min säng. Tänker på alla mina söta tanter jag kommer sakna kollosalt mycket när jag slutar.Jag får gå och hälsa på dom någon dag. Helgen var störd men minnesvärd. Haha. Tagit del av livet på landet kan man säga. I söndags kväll samlades vi lite på något sätt hos Karin och gick lite sen runt i däldernas och runt käpplunda. Det var mysigt. Jag, Matilda josse, Linnea, Karin och Filiph. ni är fina ni. Nu ska jag gå och vända på hurricane bar vinylen och återgå till min bok. Godnatt.

onsdagsmys

igår var rolig dag på jobbet. jag+en tant såg på singing in the rain och åt chokladbrownies. mys. sedan åkte jag upp till josse och matilda, vi köpte pizza och åkte hem till my home. bäst kväll med två finisar.imorgon är det fredag.

fin dag

soft dag med tanterna. chillat och fikat hela dagen. gick på stan och fika med filiph. han köpte finfina tröjan. och jag gick runt och dog av värme i mina svarta jeans. men fin dag.

stand by me




med river phoenix, wil wheaton frånn filmen

She's only seventeen, so she's probably not ready

dagens soundtrack

celebration

alla mina finaste vänner. ni är bäst. tack alla för allt. kram och puss. det var en fin kväll, den slutade med att jag och molly satt uppe till efter fem och prata och lyssna på the vaccines. heh.










today & yesterday

Igår kväll var vi på lite äventyr i skultorp, det var mys och roligt. Idag ska vi fira min födelsedag lite, det blir också roligt. Vi ses ikväll alla fina!

work

Jag har det så bra på sommarjobbet. Tanterna är urmysiga och man fikar hela tiden. Plus att de som jobbar är roliga, josse är en stor fet bonus såklart. Puss och kram!

I'm back

nu ska jag till äldreboendet och jobba lite. tjopuss jag är hemma i city igen.

RSS 2.0