why can't we give love, give love, give love

Ganska fel att ha det skrivet dansa, fastän hjärtat brister när mitt hjärta bara är varmt. Så voila, en ny textrad. 

salut mon amis

Jag är hemma Sverige. Igår fick jag pussa på min fina pojke igen. Det är världens bästa väder. Nu ska jag åka båt.
En bild få finaste staden!

kär

jag är kär. så himla kär.

La France

Väskan är packad för imorgon åker jag till Frankrike, Paris för att vara exakt. Jag lämnar den svenska sommaren och stugan med lite tyngd i hjärtat. Men jag ser ändå emot att få se fint som Versaille och Montmartre. Tillbaka om en vecka ungefär. Puss mina fina!
 
 
 

jag älskar dig

bara dig.

födelsedag

 
I lördags blev jag 18. Hade kalas och åt massa god mat, jordgubbar och tårta med släktisar. Min Rasmus kom på kvällen, vi åkte och såg Status Quo och Veronica Maggio. Träffade fina vänner och fick choklad och maränger. Det var sol hela dagen, bara en liten skur på kvällen. Men bättre födelsedag har jag nog aldrig haft. Kram på er alla mina fina!

Imorgon

 
En dag kvar utav barndomen. Imorgon blir jag 18.

samtidigt

Det gör ont i själen av att se alla bilder och texter om peace and love.Borde varit där liksom. Saknar Borlänge, gatorna, Kupolen, Sugarplum, sömnbristen, glädjen och känslan av festival. Men samtidigt hade jag det bäst med mina finaste vänner och finaste pojken min. 

RSS 2.0