my blood is warmer when you're here

tjena.

måndag igen

Måndag igen. Historialektionen gick ut på att bilda allianser med andra länder. Så roligt när hela klassen går in för det dödsseriöst. Ryssland gonna beat them all! mohaha. Team carro-karin-adam-fredrika-sara! Plus FN-rollspel på torsdag. Japan is the shit! karin-carropower! Nu ska jag sova!


forever 21


London, forever 21, oh so much fun, take me back!

fin helg

Det här var en riktigt fin helg. Började med att jag och molly drack varm choklad på Pims i fredags. Jag vill nästan bosätta mig på pims, det är så fint to die for! Veronica Mars maraton, godis och julmust. Oh so much fun! Igår, lördag, började jag och Molly dagen med att se några fler avsnitt av vm, samhällsplugg med Karin och cykelfärd i regn och blåst med josse. Det sistnämnda var inte roligt. Men kvällen i sig var sen alldeles awsome! Jag, josse, gustaf, emilia, hanna och elin hade julmys hos Gustaf. Pepparkakor, pepparkaksdeg, julmust, lussekatter, skumomtar(jesusar), sunes jul och massa fint. Är så himla glad att vi alla åkte till tyskland och lärde känna varandra! Idag är det söndag!

bye life

Hade engelskaredovisning om New Zealand idag. känns så skönt att lämna den bakom sig! För att återgå till amerikanska-, franska- och industriella revolutionen plugg. provet är tomorrow! bye life! Fast vi ska se på Breaking Dawn ikväll. heheh. God eftermiddag!


HALLÅ


lite kul fototid på fotografiska bilden. team matilda-fredrika-caroline!

life

tumblr, niotillfem, the smiths, sms, varm choklad, fbmeddelanden, youtube, äppelkaka, harry potter, sova. mina två senaste dagar.

je suis francais

hej le blog. i fredags skulle vi sett på breking dawn, men planerna ändrades och jag j och k fikade på rådhuset i några timmar istället.Det var mys, ni är bäst. ledig idag, whohey.

two door cinema club



-


dark times

Är så otaggad som man kan bli på skolan, läxor, på allt. Vill sova. November is dark times.

is life to wear a tear?


ibland blir jag sådär glad över att min låt är en av de finaste. saknar spf.

PUSS


den här bilden är kul. ni är så himla bäst.

Får jag gå precis så nära Att min axel stryker vid din arm Jag vill inte verka jobbig eller så Men jag är varm Du ser kall ut

ett hjärta

you are above and beyond me

jag har så himla roliga och fina vänner. puss på er!

birthdays

Jag sa till mig själv igår att försöka somna tidigare än förra natten då jag somnade runt kvart i fyra. Efter mysigt födelsedagsfirande för erica, evve och becka var jag hemma kvart i fyra. japp. cykelfärden hem tog lite längre tid. men var fin. Hemskt kallt var det dock. Idag är det farsdag, grattis kära far min.




Åh gud det gör så ont att nåt så nära kan va så långt bort

.

summerparty

Igår firades lydde och sofia med temat sommarfest. Det var roligt! Vi gick hem vid tre, svinkallt ute men fina vännisar följde mig hem. Idag, väldigt, väldigt trött.

veronica mars

Såg äntligen det sista avsnittet av säsong 3 av veronica mars igår. Det sög. Är arg.

11/11/11

idag är det en sån där fin dag, som vi aldrig kommer vara med om igen. när klockan slog 11:11 applåderades det i matsalen. det var fint!

moonshinefever

hejhejhejhejhej tumblr

norwegian wood

hejhejhejhej. efter skolan sprang vi runt på stan och leta presentisar till alla födelsedagsbarn den här helgen. massa firande wohey! sprang även in på ticket och kolla lite för vår planerade resa i sommar. mihihi. Och när jag kom hem efter min och karins cykelfärd i novemberkylan har jag gjort verkligen allt annat än vad jag borde. hehe. så säg hej till tyskan! Aufwiedersehen ljuva värld!


finast

Reading your lips and they could be easily for me so fine and free


ni är bara fyra

Watch me shine, as all the lights closes down


french revolution

idag visade vi vår kära film om franska revolutionen på historian. Det är lätt det roligaste grupparbetet jag gjort! Nu ska jag äta tårta och plugga naturkunskap!

hello november

Det här höstlovet var fint på alla vis. men gick allt för fort. Att få vara med finaste vännerna mina, åka till awsome London och till mormor och morfar. love it all. Fast den här dagen var ganska ovärd. sjuk och sovit halva dagen. Men pratade nyss med josse som kommit hem från New York! And tomorrow, back to school!



igår

Igår var kul. Tårtkastning och annat fint. Haha. Godnatt från skogen, stugan, nowhere.

fredagsmys

tja, tja. om några timmar ska jag ner till stan och möta min fina vän mollypolly. fettnice!

'Cause London is drowning, and I live by the river








yeah

RSS 2.0