torsdag.

somnar snart. hemma från skoldag. samhäll. fick inte göra presentationen. naturkunskap. engelskaprov. mat. tyska. estetisk verksamhet. dötid på stan. gick med becka till rehab, kolla stan, träffa karin och maja, musikskolan. hem. astrött. plus att det är kallt och regnar ut. men imorgon är det fredag igen. ännu en vecka gjord. jippiohej.

sommar. fjortispojke aka linnea möter pensionär aka josse
.

day 19 - a song from your favorite album

oj det här känns längesen. luggarna, herr horst och björns moves vid 2:14 är klockrena. ode to ochrasy är svaret på allt. hjärta.

IF I DON'T LIVE TODAY THEN I MIGHT BE HERE TOMORROW

äh jag gav upp engelskan och samhällen för ett tag sen. så opepp. godnatt.


jag saknar det så. hjärtat går sönder. tårar rinner. för perfekt. 1:16. jag orkar inte.

love.





















weheartit.com

onsdag

lyssnar på vilja bli. får mig minnas göteborg och när jag åkte ned och träffade på alice och lisa, såg timo och oskar linnros. jag saknar er, vill träffa er. ni är så fina. sommaren. vill ha. nu-vår. yep, yep. i like it. skola, helt okej. bara ganska opepp på det och allt som står på schemat imorgon. har utstått mycket idag, alltför mycket elaka anklagelser om min katt från filiph och adam, fy på er. när ska skolan sluta med kalops och sånt. jag vill inte bara leva på knäckebröd. cyklade hem med karin och linnea, fick en utförlig jeansbeskrivning innan jag fick se själva jeansen linnea precis köpt. det är krångligt det där med storlekar har vi också kommit fram till. nu-samhäll och engelska.

sötkatt.



day 18 - a song that you wish you heard on the radio

asså ne. pallar inte.

bara tisdag

skola. jag och evelina köpte lite mellanmålsmat i cafeterian, hade picknick vid skåpen. drog till actic och träna. roligt, tycker mycket om dig evve! till musikskolan. nu är jag hemma och vill bara sova. måste plugga. blä. hejdå liv.

lite såhär känns det.




day 17 - a song that you hear often on the radio

jag lyssnar inte jättemycket på radio, bara i så fall på p3. så kommer inte på ngt just nu.

Destiny is calling me Open up my eager eyes ‘Cause I’m Mr Brightside

egentligen, varför vill man bli äldre när livet är så underbart härligt?

<3

tänker på fina kristian och vill bara skrika genom datorskärmen hur mycket jag vill att han ska bli frisk. han kommer klara det, jag intalar mig själv detta. kämpa, kram och puss.

peace'09. fin kristian. mindre fin caroline.


m o n d a y

nu är det sommartid. dte känns. solen skiner ute och det är vårvarmt. alla var ganska trötta idag. engelska, ganska chill idag, även om maud sprang fram och tillbaks hela tiden..jag är så glad att jag bara ska läsa franska till sommaren, kommer avlida om jag skulle fortsätta.gick med finislinnea hem i vårsolen. asbra promenad. nu ska jga pluggeliplugga.hejdå.

day 16 - a song that you used to love but now hate

alltså hata i det här sammanhanget är väldigt starkt. eftersom jag inte kan hata den här låten, utan den har blivit jobbigt uttjatad. och bassflowremixsaken tycker jga inte om. men jag tyckte om glorialåten mycket, jag tyckte om videon som var så o-mando. haha jag kommer ihåg alla kommentarer om sekvensen med björn vid 2:48. aja...det var då. fast damn vad fin han är.


söndag.

igår, earth hour. idag, dag hos mormor och morfar, mkt mys. plugg och när vi kom hem till city igen så droppa karin in. vi gjorde faktiskt lite på samhällen, men sen gick det ganska utför...haha. tycker om dig, du är så grymt bra. imorgon är det måndag igen. helgen är för kort, men jag taggar redan sommarlov. födelsedag och sånt fint. hah. hejdå och godnatt. fuck snö.

en thorsten och en carro på rådhuset i onsdags.



jag läste precis en jättehemsk sak. hjälp. jag blir rädd.

day 15 - a song that describes you



aa, fast ändå inte. jobbigt.

wonderful life

awsum fridaynight. josse the birthdaykid. karin. linnea. matilda. evve. rebecka. anna. erica. sofie. jag. kramochpuss på er.

två mongolider


presenter


uppträdande.

day 14 - a song that no one would expect you to love

hah. asså jag vet inte. kanske den här.



cause it's your birthday tomorrow(i onsdags)...

det blev firande. med god mat, bästa människor, mys och massa prat om allt. tack värden josefin för den utomordentliga födelsedagsfirande-kvällen. vi fick ge dig din parfym och framföra de små låtsnuttarna. även framföra tidigare låtar från förra året och iår, och satte fler konstiga tankar i huvudet på de andra i publiken. hentorp+sofie drog efter 12 ngn gång. jag kom hem nyss. puss på er, nu ska jag sova.

i was definitely made for these times

jag och karin cyklade till skolan tidigt, solen sken och vi trampade på. matte med alfie. bara en lektion idag som adam sa. eftersom bild bara är att klippa pch klistra lite som man vill känns det inte som ngn lektion. världsbäst. och jättemys med långbord med alla finisklassisar.<3. snart ska jag till matilda och sen vidare mot josse 17 år. kramochpuss.

en josefin, en evelina och en sofia. och även en karin i bakgrunden.<3

friday

fredag.fredag.fredag.fredag.fredag.fredag.fredag.fredag.fredag.fredag.fredag.fredag.fredag.fredag

day 13 - a song that is a guilty pleasure

hahahah åh jag tänker bara på victor noréns guilty pleasure lista och jag tänker även bara på när jag och josse skicka den till Miguel från matildas spotify med texten "I'm never gonna give you up <3"  vi fick dock inget svar. men ändå. den här låten är verkligen astönting.


-

jag satt och räknade matte på musikskolan i en timme, skulle lyssna på musik i min sötisipod. poff.vänstra hörluren började knastra och klirra och massa. fuckitjävlaskit. så nu kan jag bara lyssna normalt på låtar i högra utan att höra knaster och surr lite då och då i låtarna. måste fixa det och en sån där himla sladd till datorn som matilda alltid snackar om...jahapp. godnatt.

summer is going to take the pain away




day 12 - a song from a band you hate

big no.


torsdag

trött chey här. naturkunskap gjord. störd engelska, utforskning av den coola overhead saken-slutade i att alen och co zooma in alla i klassrummet. maud var inte närvarande för tillfället. sedan kom hon och de fick sluta leka. bild är nog det bästa ämnet som finns, så soft. idag fick vi sitta och klippa eller dra sönder papper och klistra lite som man ville på ett annat papper. hela lektionen. asbra med asbäst folk. vårjackan är nu på och solen skiner. imorgon är det fredag och josse 17 år ska firas igen. puss på det.

screw this


ja, jag tog mig en titt i kemiboken från nian...

bob vs paul

måste bara kommentera att Bob Dylan ska till peace. asså det är ju coolt, men jag är ändå inte helt tagen av det. för tänk om det hade varit paul mccartney. det ni.



<3

the day of josse

åh hej och hå. studiedag. halv nio befann sig karin här, matilda blev imponerad när hon kom ngra minuter senare. linnea kom sen också. planera inför dagen d. josses födelsedag. planerande av en liten lapp-jakt runt i staden blev idag verklighet. stopp på helenaskolan, cykeltur med pimpade cyklar, till allen-utklädd till farmor-evolver-ringa erik i nv1c-rådhus. fika med josse,sofia, matilda, linnea, karin och evve. tack evelina för att du kunde vara med.hoppas du josse hade en rolig dag, det hade vi iallafall. som när vi tog en runda på helena och träffa britt och johan som ramlade(?) ut genom ett klassrum precis när vi gick förbi. och när vi smög bakom muren och såg er cykla iväg. mysdag. men nu är jag verkligen jättetrött och naturplugg väntar.

photots by evelina/jag

mattenokorridoren. josse och evve på britt-jakt

pimp my cykel

fika

matilda-karin-jättetröttcarro

två söta vänner:)

sedan pimpa vi fontänen på torget lite. heh.

day 11 - a song from your favorite band

bäst.


JOSEFIN 17 ÅR

Grattis min nöt på 17 års dagen. du är så söt så jag skulle kunna äta upp dig. så du vet.

sweetjosefin


typical josse moment, därför tycker vi om dig!


puss



jag tycker så mycket om dig<3


day 10 - a song that makes you fall asleep

jag vet inte hur många gånger jag somnat till den här låten. utan ord förmedlar den där sorgliga känslan, och som en vaggvisa så somnar man till den. <3

måndag kill me

var kvar i skolan till klockan 6. då var alla korridorer mörka och allmänt läskiga. jag och karin åkte/gick hem. åt mat. sen kom karin hit. vi gjorde inget vettigt, var för trötta. nu ska jag äta glass. annars var måndagen som vanligt. engelska(när ska maud tagga ner..?) svenska, lunch där karin och josse rimmade en lång konversation under hela lunchen. matte(död åt matte) och så det älskade hålet(not) med josse, filipe, erik, julia och lite karin. sen till naturrutan och träffa naturkidsen. hej och hå.

fest



cha. karin och carro här. skulle plugga. godnatt.

day 09 - a song that you can dance to





after hours

lyssnar på we are scientists och pluggar naturkunskap och franska(på en söndag, är jag förvånad?nej)

mars för ett år sedan. muren vid cyklarna.


19 mars 2011

en liten spontan kväll med naturs finest.

det var något med månen igår.


hej kvalité. en matilda, halvvägs till maxi, skymt av billingen i bakgrunden. life of skövde.


himmelskt.



day 08 - a song that you know all the words to

josse. lyricskvinnan. detta är din fråga egentligen. menmen en låt av många jag kan helt utantill. alltid, var jag än är.




saturdaynight

hemcyklad i natten från matilda den lilla söta filuren. vi cyklade till maxi i jakt på billigt godis och billiga donuts, fann inget av nämnda. blev istället en burk glass av märket ben&jerry. glass, ipodsynk, musik och konstigseriedärmanskulleåkautpåkonstigasätt hos matilda. gott och mys. nu ska jag se på ett avsnitt av vänner och sedan sova. godnatt.


i write sins not tragedies



många låtar från 2006 sitter kvar in my mind. flashback.

day 07 - a song that reminds you of a certain event

åh. gud. den låten. den dagen. jag bara skakade. jag var 14 och vågade inte knuffa mig långt fram. stod på tå och såg dem för första gången i mitt liv. alla grät, alla sjöng och alla älskade dem för de spelade how we walk. 15 februari 2009. (shit vilken flashback!)


fridaynight

rent. bästa, finaste människor. jättetrött. skövde by night=dött. bli lämnade ensamma. hejdå kvällen, nu ska jag somna i min efterlängtade säng. godnatt.


weheartit.com

friday, im tired like hell.

jag känner mig lite opepp på musikal, eftersom jag missade min älskade och enda sovmorgon den här veckan. var på rehab och checka min rygg. somnade inte heller i god tid. hahah my dear friend filiph och jag slutar aldrig prata även om vi säger godnatt. fast jag tycker ändå inte om att somna tidigt. natten är bäst.  skola. matte och klasstid. hemskt värt. sedan hade jag och karin lovat joss att äta på oriental palace med henne eftersom hon skulle på läger och kände att man inte blir mätt på skolmat. gick till rese där bussen och alla barn till lägret stod, heh. jag och karin tog en runda på stan, hittade en blå (surprise) skjorta på rea(surprise igen). jag är reakvinnan. särskilt monkireor. sen gick vi hem. är jättetrött. vi ses sen.

josse sa en jättefin sida till mig igår. tack sötaste. den gjorde mig så glad.

day 06 - a song that reminds you of somewhere

laakso. västerbron. 2009 pl. vi satt på gräset en bit från scenen, men jag hörde den. jag hörde markus. jag hörde när han skrek ut västerbron och norrköping. solen sken och alla var festivaltrötta sista dagen. jag saknar det.


FOR THE TEARS I KILLED THEM ALL

jag blir alldeles varm i hjärtat, samtidigt som jag blir ledsen i ögat.




:O

det känns som hela skövde ska till peace i sommar. lite läskigt.

day 05 - a song that reminds you of someone

den här brukar jag definitivt inte lyssna på. men får mig numera att småskratta och tänka på matilda.  "matilda hon var lugn men vad hände sen, hon blev partypinglan nr 1....."


t o r s d a g

ännu en torsdag gjord. kom hem halv 6. jättetrött. skola med finaste klassisarna. "man ska kramas minst 4 ggr/dag". tagga vårens alla prov. not. efter skolan simmade jag och josse. musikskola. cykla hem. ska kika lite på erik&mackan, eftersom josse rekomenderade det starkt så hon nästan dog av skratt i bassängen. det är så socialt att simma, jag och josse pratar på om allt. bäst var det när det var knappt några mer där.

imorgon är det f r e d a g . världens bästa dag. första ska jag dock till rehab=ingen sovmorgon -.- men sedan bara matte och klasstid. skolan finito. på kvällen ska vi på musikal med lite klassismänniskor. mycket mys. puss.

sötjosefin



Godnatt

varmchoklad och en film.


pyjamas.


it was always you and me

vår.

mobil.


jag tyckte att mina vänner uttryckte sig extra kärleksfullt till mig.
jag får cpryck på min mobil. även om den har varit med om ganska mycket fint. därför får ingen nedvärdera min älskade vän, som erik gjorde idag. för tack det värmde. fast ä..hej födelsedagspresent!

en dag mitt i veckan. onsdag.

"när linnea wenäll tar av sig vinterjackan är det vår" sa linnea när vi cyklade hem. och ja. klockan är 20 i fem och solen skiner utanför fönstret. har suttit och kikat på vänner med min syster. hemkommen från skolan. väldigt trött. men idag fick vi tillbaks Projektbetyget på uppsatsen i samhäll. och score. har även träningsvärk lite överallt efter igår. haha.

håltimman i måndags. filipe och hans nya favoritfrisyr.


vi satt där bakom och tyckte killarna såg mobbade ut när de satt på en lång rad.




day 04 - a song that makes you sad

det finns flera minnen gör att låtar blir till ledsna minnen. men den här, the long and winding road, paul, the beatles gör mig alltid ganska ledsen på något vis.


true


the sun in carbon place is grey

idag tog jag cykeln till skolan. världens bästa beslut. bara svischade fram i morgonljuset.  skola. träna. hem. till linnea och kom precis hem därifrån. jag sitter och tänker lite på min lista. och det är sjukt svårt. vill välja så många låtar, som är speciella. som på favoritlåten. sitter här och funderar på hur fantastisk carbon place är och om jag borde sätta in den där. men ja. imorgon är det onsdag. dagarna rullar på. varför spelar carl på olämpliga dagar. varför gör han mig deprimerad.


day 03 - a song that makes you happy

glada minnen av den här låten. sugarplum igen, men vad gör det.
cosmoz. min längtan av att få höra den här låten och sen höra introt. åh gud jag var så glad. men när jag tänker kan jag inte tänka på andra låtar än Song for Aberdeen, morning paper dirt och sånt utan att bli sådär jätteglad ....åh det finns för många.


done

har skickat in sommarjobbansökan till Skövdekommun nu. klicka lite och så var det gjort. och kommit fram till att min kultur&skapande uppsats är skitflummig och skittöntig.



damn

Johnossi:
13/5 Gröna Lund, Stockholm, Sweden JAG ÄR I TYSKLAND!

Varför grymma värld!

websites

weheartit-när man känner för 1000% inspiration
imdb-bästa film och skådespelardatabasen
bloglovin-håller koll på alla bloggar
youtube- the place to be
lastfm-räknar musik
googletranslate-alltid en räddare i nöden
SwedeTab-enkla chords och tabbar till svensk indie/pop/rock musik
UltimateGuitar- bästa sidan för tabbar och chords för all musik i hela världen

monday, bloody, monday

måndag. krya på er erica och filiph. engelska-skriva 1 A4. svenska-skriva 1 A4. adam+erik+google-translate-lyssna/spela upp-funktionen. soppa+mjukt bröd (!). matte (gäsp, funktioner...). hål=försöka roa sig med det som finns att göra, sitta i teknik med sofie lite, plugga franska, willys-risifrutti, häng med filipe och hans iphone+ny frisyr på filipe. franska.död. matildas födelsedag+namnsdag. gå hem. kastat ett öga på tidbilden och klistrat in min bild för att den ska ta upp så mycket plats som möjligt..heh. och franskaplugg. försöker knåpa ihop en vårspellista, men den här växer bara mer och mer. imorgon är det tisdag.





day 02 - your least favorite song

ursäkta, men jag stör mig grymt på alla gånger han sjunger in the club. nejtack.


MATILDA 17 ÅR

idag är det pi-dagen. lämplig dag eftersom matilda fyller år. Grattis min skatt, puss på dig sötis!!

matilda-hög.

koncentrerad på tiden.


hah. daloc-resan som inte blev av. du+jag+fysik=tjoho


puss.


du är så himla bra matilda. jag tycker så mycket om dig. <3




day 01 - your favorite song

den värsta frågan man kan ställa. det går verkligen inte att välja ut en favoritlåt utav alla som finns. det beror ju alltid på hur man känner sig och så. men om jag ska säga såhär. she. låten. sugarplum.



men jag var tvungen att ha med två låtar här. eftersom den här låten är helt, jag vet inte vad. ja. fast allvarligt. jag kan inte välja den bästa av mando. det går bara inte.



30 day song challange

day 01 - your favorite song
day 02 - your least favorite song
day 03 - a song that makes you happy
day 04 - a song that makes you sad
day 05 - a song that reminds you of someone
day 06 - a song that reminds you of somewhere
day 07 - a song that reminds you of a certain event
day 08 - a song that you know all the words to
day 09 - a song that you can dance to
day 10 - a song that makes you fall asleep
day 11 - a song from your favorite band
day 12 - a song from a band you hate
day 13 - a song that is a guilty pleasure
day 14 - a song that no one would expect you to love
day 15 - a song that describes you
day 16 - a song that you used to love but now hate
day 17 - a song that you hear often on the radio
day 18 - a song that you wish you heard on the radio
day 19 - a song from your favorite album
day 20 - a song that you listen to when you’re angry
day 21 - a song that you listen to when you’re happy
day 22 - a song that you listen to when you’re sad
day 23 - a song that you want to play at your wedding
day 24 - a song that you want to play at your funeral
day 25 - a song that makes you laugh
day 26 - a song that you can play on an instrument
day 27 - a song that you wish you could play
day 28 - a song that makes you feel guilty
day 29 - a song from your childhood
day 30 - your favorite song at this time last year

.

det är så mycket just nu. mycket man måste hinna med och göra. men också så mycket man vill göra och få.


MYS

sitter här vid josefinisens dator. hon och matilda har inte gått upp än. det blev melodifestival igår. och massa godis. och mumsmums. hejhopp.

någon gång på willys. we love chocolate.


om fredagen


en linnea och en caroline
eftersom att ni mot förmodan inte vill att jag publicerar bilder här. så får bilden som josse dock förstörde synas här, och ja josse är bortklippt i förebyggande syfte. linnea kom på att vi inte har någon snygg eller seriös bild på oss sen sjuan. jag tycker så mycket om dig min fina bästa vän. och höh. du passar jättebra i hitlermustach.
lite birthdaypartey igår för mina högt älskade vänner matilda och linnea. (matilda du blundar på alla bilder så du figurerar inte här i bildformat) god mat, tårta, presenter, äntligen premiär av min, josses och karins (plus sofia) revy om matilda och linnea. tjoho. den blev lyckad även om vi skrattade oss igenom hela. tack alla som hjälpt oss. sedan blev klockan sent, vi gick hem i natten(klockan var två) och det var en mycket bra kväll. snart ska jag till josse. hejdå.

17

hej jag tycker om er. det var bäst igår. kram. of to matilda.

tre bilder.

filipe när vi hade inställd tyska och räknade matte ist.
han utstrålar alla de känslor vi har för matte b. gå och dö.


jag och min blivande man herr barbapappa.


världenssötastejosefin.

fredagsparty

började 9.35 och slutade 11.30 idag. vi fick tillbaka första matte b provet idag. score. klasstid. Nästa fredag ska vi massa folk gå på RENT. roligt och gratis. efter skolan gick jag och karin, plus att filiph hängde med, och fixade det sista för ikväll. Filiph var väl måttligt road, hehe, förlåt. Så nu taggar jag ikväll och ska till karins en för sista förberedelser. Men ändå, det är helg och det är så jävla skönt. Det känns även som vår, med bara ett lager med snö kvar. Allt känns så mycket lättare när man går till skolan och solen skiner på en klarblå himmel.

linneas birthday last year.




off to school

skriver mail till min tyska utbytesvän. hon är rolig. jag taggar tyskland. nu taggar jag inte skola och matte. off to school!!

:)

har haft en givande chatt med molly. vi har kommit fram till mycket intressanta ting. vet du inte vilken låt seven nation army är, så är du helt borta. alla borde få göra prov på onödig fakta. det skulle ge mig mvg lätt. hejdå och godnatt.

torsdag.

skola. satt i naturrutan med konstiga naturbarn( alltså de två som sprang omkring med filtar som mantlar) den sista halvtimman av dagen. sedan gick vi till josse. fixafixa. till musikskolan och hem. jag är astrött. och imorgon är det fredag, yay. fast vi får tillbaks matteprovet. big no on that.

ungefär halv 3, tre på natten en sleepover hos joss. åttiotals barn möter klänningsflicka med lockigt hår.

ten little soldiers screaming in my soul

eftersom jag drog hela min mandoera för filiph och sofie idag fick jag lite längtan efter dem..... that's why i had to dream this dream, when in doubt fuck the world, now it's payback Now it's me against the world, that i may love you, butterflies with pistols, you are above and beyond me, if i don't live today then i might be here tomorrow, I've got ten little soldiers pointing at you, i wanna love you but i'm growing old, hail the sunny days, you make me laugh you make me shiver, this dream is over......





dagen efter en dags långt köande vid scenen på gröna lund.stockholm. jätettrött, sönderbränd men jätteglad. stockholm, i want you.


no time

min fritid försvinner. poff. nu ska jag dra ihop en djup historia om min kultur. ganska lätt. det är ju bara att läsa den här bloggen för att vara med i min kultur.


Everytime I look deep in your eye I see the dreams go by.



day

skola. ingen tyska, gissningar på idrottsprovet och allmän flummig dag. på svenskan verkade allt hända. papper, böcker och annat flög genom luften, praktiskt taget över mig och sofie. tack. efter skolan sprang jag och josse ner till stan, hade andra ärenden men jag och josse hittade verkligen the pyjamasar of life. världens sötaste. vi har planerat sommaren, frukost och fins väder i våra pyjamasar. verkligen fint. hem till josse, fixafixa och mellanmål, jordnötssmör!! musikskola halv fem, tillbaka till josse. fixafixa. och nu är jag nyss hemkommen därifrån och nyduschad. idag, internationella kvinnodagen, tjoho! och fettisdagen. men asså semlor är ju typ massa grädde. grädde är sådär. men lovisa hade bakat så här sitter jag med en semla ändå.

fick med mig lite såna här gamla bilder hem från josse. hetbild.

tjoblö

okej. jag pallar inte idrotten riktigt. råkade få med mig nyaste numret av veckorevyn när jag gick igenom commerce. höh. så det får bli lite fin läsning. plus att yngsta norenbrodern är madonna. say what.


lite smygbild sådär pl 2009.

chocolate/carl

nu ska jag läsa idrottsteori, vem bryr sig?!?, och äta upp det sista i min chokladask. tänka extra på karin, evve och filiph då. hejdå världen. finaste mannen här under.

av emma svensson

i said i die for you but now i think i rather see you dead


en fin låt som får mitt gamla mandohjärta att slå

idag har jag varit i skolan och klippt mig. som ni ser klippte hon inte av allt. men massa fult är borta. tjohej.


jag är helt svag för gamla fotografier. de berättar så mycket om en värld vi idag aldrig kan föreställa oss. foton från en skokartong hos mormor och morfar. <3

LIFE IS BRILLIANT

kärlek

imorgon är det klippt.

awsum dag

igår blev en heldag i karins hem. jag och josefin stormade hennes hus vid halv elva snåret, sedan började en dagslång kreativ saga. åt frukost, glass, gick till kvantum och köpte pizza och godis. åt pizza och godis. datorn var vår vän, karin visa foton från vårt födelsedagsfirande i somras. (JAG VILL HA SOMMAR) på fredag, you gonna love us. det kommer bli awsum. och nu, hej fronter och idrottsprov!

hej kompanjoner



finally

är hemma. helt slut, måste sova nu. imorgon, plugg. döda mig nu.

to karin with love

off I go.

FRIDAY, FREEDOM!

mina störda kompanjoner har lämnat huset. något gick snett, helt plötsligt sitter jag på mitt rum med en fe och en...jag vet inte vad..misslyckad pirat med trollspö och mantel. idag var det matteprov och estetisk verksamhet. fredagen slutade som vanligt, eller ja det brukar bli en vana, på willys. godis och hemvandring till mig.

några av mina söta vänner pimpade mina, ack så trasiga men älskade, converse. ni får starta blogg på dem sen om ni vill.








dead end.

im going to school. wish me luck.

woah

the beginning of everything. och ja, citizennamnet är sweetcaroline. loggade in här och kände för att ordna till det lite.

eine kleine nachtmusik

är ganska trött nu. på matte b. idag hade vi inställd samhäll, explosion på naturen, Sp1sk loves alf, maud hade lite utbrott på oss, sen fick vi se på billy elliot, lunch, jag hatar potatis+kött+brunsås, kom med något nytt! inställd tyska, woho, "räknade matte" i biblioteket istället, estetisk verksamhet. Efter skolan drog vi till willys, jag var hungrig och tja evelina och filiph ville köpa något gott. jag som hade en timma tills musikskolan börja vandrade med dem till deras buss. spelade eine kleine nachtmusik. hjälp, fast den är alltid rolig att spela, men svår. sedan gick jag hem till matten igen. nu ska jag sova. tagga prov.


3 mars

känner mig allmänt stressad. jag som hade så mycket fritid nyss, gymnasiet ger en ingen fritid. men jag ska inte säga något mer om mina tyskakunskaper, jag lovar. jag hade väl fel om att provet gick skitdåligt, eftersom det verkligen inte gjorde det. josse ringde för en timme sen, hon påminnde om morgondagen och helgen. jag påminnde henne även om hennes liv som hon glömt. vi pratade en lång stund av vad hon missade i skolan och lite om allt. vi taggar tyskland, lite som en semester från skolan. igår var det 100 dagar kvar till studenten för treorna. tema afterski, hela matsalens treor ställde sig upp, på bord och golv och sjöng "vem vill gå i ettan nu..". vi försökte smälta in och överleva momentet.

bortglömda bilder från 2008. käpplundaskogen.

caroline

jag är ett fan av luggen. 10 år sedan.


skillade kids

medan jag kände känslan av att skjuta mig själv, okej kanske inte, pga talen i matteboken. transversalsatsen och topptriangelsatsen förvirrar mig. kände då åter igen för en återblick down in the past, lego robot tävlingarna. huh, vilka ambtiösa 13 och 14 åringar vi var!

verkligen bra kameramobil.
karlstad, gulisarna?


teoriuppgift...loggbok...i den älskade datasalen <3


ma/no korridoren, där kunskapen flödade...


sponsorletning -.-


HAHAHAHAH naw vad små och manligt rosa!!

2 mars

onsdag. franska. håltimma, jag erik och josse räknade matte. evve räknade lite, smsade och pratade med oss. haha. men nu ska jag bara repetera inför fredag, the big day of matteprov. död åt matte b. power to barn av matte/no idag igen. känns ganska bra att helt plötsligt vara skillad på kemi. haha. även om det mesta vi lärde oss lämnat hjärnan. thank god for britt. efter skolan skulle jag och josse simma, men vi åt dumle, heh, och hennes tandställning lossna. så jag vandrade och simma själv. nu ska jag plugga matte och spela lite på mitt instrument. hejdå.

stuff

jag hittade ett collage med massa saker. lite småfint.


FÖRSTA MARS

idag är det första mars. hjälp vad tiden går fort.

i am a volcano

armand mirpour. i am a volcano. älskat den låten sedan jag hörde den första gången. när jag åkte till skolan spelades den på radion och hela dagen kändes helt underbar. jag blir sådär mysigt glad och vill bara krama om någon fin människa när jag hör den.


tuesday

tisdagtisdagtisdag. den här dagen var karin sjuk. historisk dag må jag säga, eftersom den tösen alltid är frisk. alla var ganska uppskakade av detta. och karin du kan vara lugn, det hände inget stort idag som förra gången du var sjuk. vi hade extra naturkunskap idag, kemi. det var lätt, power to the MA/NO kids! jag gick hem, med tung väska och två matteböcker, flera ton alltså. svängde in till linnea och lämna mattebok och prata med henne en stund. sedan skynda, skynda hem och sen direkt ner till musikskolan. och nu-ska jag räkna matte.

hahahahah. åh. så roligt. världens sämsta men ändå bästa film.

RSS 2.0