En onsdagslista

Hur ser ditt skrivbordsunderlägg ut?


Yep. Precis så ostrukturerat som jag själv. Det där är till och med mitt gamla schema från i höstas.

En bild när du var 14.


klippt lugg och mammas halsduk dag ut och dag in

En bild på dig prick nu, på med webbkameran bara


tröjan köpte jag när jag var 14 år.

Det absolut sorgligaste som hänt dig i år?
Antagligen att jag fick mitt hjärta krossat.

Det absolut roligaste som hände förra året?
Oj. När alla fyllde arton eller Greklandsresan.


Redo för partyutflykt!

Senaste tre sms:en.
- Jag lovar dig eviga hårmassager
- Hmmm....Ingrid Bergman?
-Hamnade ju mitt ute i skogen!

Aktuell obsession
musik: The Royal Concept
tv-serie: Tre Kärlekar (även om jag sett slut på sista avsnittet nu....snyft)
kläder:  Minns inte senaste gången jag hade jeans på mig....så strumpbyxor!
mat: fetaost

Drömkille/tjej:
Ganska långa, roliga, snälla, välklädda och inte för vanliga.

Bild från det bästa himla festen i ditt liv.


superdupermegajätteglad i Linneas kök, när hon, Matilda och Josse firade sina 18 års dagar i mars förra året.

Ett jobb du inte kan tänka dig:

Att slakta djur.

En (1) sak du stör dig på hos andra
När personer man hoppats på kommer ihåg vissa saker och sedan inte gör det.

En (1) dålig sida hos dig själv
Svårt att säga nej

Bild på dig för exakt fyra år sen.


Verkar som jag gillade att spegelvända många bilder vid den här tiden. Och ja, min dörr är fortfarande affisherad.

En maträtt du är sugen på just nu.
Tacochips med smält ost och tacosås.  När är man någonsin inte sugen på det?

Din plan för helgen?
Eftersom det är 10 dagars på lördag, kanske något festerligt då!

lista från niotillfem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0