Torsdagstankar

Löjligt att jag ens skriver här. Funderar på att seriöst dokumentera mitt liv sen när allt det här med gymnasiet är över. Bölar nästan när jag tänker på det. Men tänker på det jämnt. Jag och min vän tänkte massor på livet igår när vi till fots vandrade upp hela vägen till utkiksplatsen. Om att vi faktiskt är vuxna. Känner mig inte ett dugg vuxen, särskilt inte när det enda jag åstadkommit idag är att ätit glass och påskgodis och läst ut den andra tatuh-boken. Och nej har inte varit i skolan, mådde inte bra så stannade kvar i min säng hela dagen. Men imorgon Göteborg!

Vill bara att det ska bli varmt så man kan vara utomhus utan att frysa ihjäl om kvällarna, dricka öl, lyssna på håkan, dansa och kramas. Men jag tror faktiskt att jag bestämt mig för vad jag ska göra i höst. Jag hoppas det blir fint och bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0