LISTA

 

hur såg du ut för ett år sedan?

Taget på mormors och morfars toalett på påskafton förra året I think. Med min HTC rip..... Jag var iaf glad den dagen. Men jag får ännu mer ångest när jag ser mitt hår på denna bild. Jag hatar att klippa mig. Varför toppade jag det inte tidigare så det bara pang! skulle se ut sådär till studenten...

vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
Asså....

har du någon fobi?
Lite höjdrädd och det dära med att prata i telefon med främlingar...

vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
Har denna vecka bara ätit vegetariskt, så kanske pastan med sparris och gorgonzolasås jag åt idag.

vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
Att jag faktiskt inte såg så trött ut även om jag skulle kunnat somna vart som haha

när kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
När jag och Molly var i Stockholm, och lite sporadiskt dåd och då kanske.

vad tror du kommer bli roligast i helgen?
Att fira Diwali!

vilken är din pepplåt för tillfället?
Lyssnar nästan bara på Håkan. För Håkan är bäst.

vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
Har inte haft någon dötid....eller jo, såg på massa avsnitt vänner idag hehe

har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
Firat 50-dagars!

vad oroar du dig för?Framtiden

vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
Maria Andersson, Johnossi, Björn och Gustaf, Hästpojken....eh

vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
LIVET!

hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?
alltså ja, vi var Västergötlands snyggaste motionsteam på Sporttemat igår, eller husvagssemester, och tydligen ville jag föreviga det med en webcambild.

 
har veckan varit bra än så länge?
JA! Dock har vi mycket att stå i....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0