en lista

1.Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? 
en livlig oro, som en hemlig eld, i blickar och rörelser.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En vägg

3. Vad var det senaste du såg på TV?
Oj, ser knappt på tv, så vet inte, ser bara på webbtv!

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
typ halv elva

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
På den här låten!

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag hämtade in min katt i eftermiddags

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Vänner!

8. Vad har du på dig?
En grå t-shirt, gråa mysbyxor och prickiga sockar.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Jo jag vet att jag drömde något, minns dock inte vad…

10. När skrattade du senast?
Idag när Josse provade världens fulaste outfit på Gengåvan.

 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Affischer, setlists, tavlor, hyllor med vinyler och cd-skivor, en spegel och inramade bilder.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
människor är ganska konstiga, 

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
utmaning?

14. Vilken var den senaste film du såg?
50/50 (för andra gången)

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Oj, jag skulle spara massa, åka någonstans och leva livet ett tag och köpa fina saker till mina nära och kära.  

16. Tycker du om att dansa?
Jag älskar att dansa, allra mest till sånt här tillsammans med de bästa man vet

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Adrian, John, Sven men flicknamn har jag jättesvårt att komma på! 

18. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
Så klart!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0