Baby, i'm howlin' for you

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Vodka och någon fruktig juice tror jag
Senaste bilfärd: Igår när jag skulle köpa mozarella till pizzan.
Senaste filmen du såg: Svinalängorna
Senaste ringda telefonsamtal: Till mamma
Senaste bubbelbadet: Haha badar aldrig bubbelbad, så det var nog några månader sedan
Senaste spelade cd: Satan I Gatan
Senaste kyss: En lördag för ett par veckor sedan.
Senaste gången du grät: Igår
Senaste måltiden: Mozarellabollar med pasta och tomatsås.

 

Sex vad:
Vad åt du senast? Knäckebröd med fyllning
Vad har du på dig just nu? Grå mjukisbyxor och en svart tröja med beatles på.   
Vad har du på fötterna? Gråa sockar
Vad lyssnar du på just nu? Howlin’ for you-The Black Keys
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? Hahaha!
Vad brukar du göra när du får tråkigt? Sådana här listor, scrolla på tumblr (fast det gör jag ju ändå) och läser.

 

 

Fem var:
Vart går din drömresa? Roadtrip i Europa.
Var är din mobil? Precis bredvid mig.
Var har du köpt tröjan du har på dig? I London på marknaden på Portobello Road.
Var handlar du mest? Förutom Willys….Monki!
Var är din mamma just nu? Ute och går en promenad.

 

Tre ögonblick:
Ett musikminne: Första gången jag såg A hard day’s night. Det var då allt gick upp för mig vad livet gick ut på.
Ett sommarminne: I Grekland, på Kreta,  förra sommaren när vi alla fem satt i hamnen och drack vin och dinglade med benen mot havsytan.
En kyss: Exakt ett år sedan förra veckan. Vi satt på hans sängkant. Mitt huvud mot hans axel. Vi lyssnade på Under Pressure.

 

Två 3 stycken:
Tre saker du alltid vill ha i kylen: Juice, fil och avokado!
Tre saker du ska göra imorgon: Gå till skolan, plugga och dö lite.

 

 

En önskning:
Att allt löser sig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0