GO RIGHT AHEAD

Måndag den fjärde juni. hur gick tiden så fort. kände för att göra ett avtryck. I helgen var jag på Siesta med min fina vän Molly. Jag kan beskriva festivalen med tre ord. Mysig, the hives och sjukligt kallt. Hade på mig alla kläder som jag hade med mig men skakade av köld tills vi kröp ned i våra sovsäckar om nätterna. Vi dissade skolan, såg the Hives, som nog är en av de bästa spelningarna jag varit på. Stod längst fram vid kravallen hela dagen, blev mosad och fick blåmärken, men det var så värt. The hives levererade som vanligt. Pelle var överallt och fick hela publiken att sätta sig ned under Tick tick boom, höll i hans hand och fick tag i två plektrum och en setlist. Vi fick hela publiken att sjunga Ja må han leva för Pelle.Kände mig sådär barnsligt lycklig när Pelle såg rakt in i mina ögon och pekade på mig under I hate to told you so. Såg en massa andra fina band också. Men nu sitter jag här och är sjuk, traditionsenligt efter festival. Missar mitt samhällsprov och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0