känner mig lost

hej världen.jag känner hur jag inte riktigt är med. jag har världens bästa tysk boende hos mig. är ganska lost efter missade lektioner. ingen sömn och massa aktiviteter hela dagarna. mando har fått en rockbjörn eller något, och jag missar det.det har aldrig hänt förut. jag hittar inte kamerasladden och har inte tagit alls många kort under veckan. jag får smått panik. imorgon ska vi till göteborg och kommer hem kvart över elva på kvällen, måste gå upp klockan 6 imorgon eller något för att hinna göra allt. är inte riktigt med i världen just nu. på lördag ska jag ta tag i mitt egna liv igen. men annars har veckan varit aaawsuuum!

vill bara ligga i min säng och lyssna på vaccines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0