tisdag.

det gör lite småont av att tänka på att sugarplum spelade i lördags. satt på ett tåg från malmö till gbg och hade rest i 18 timmar när jag kom hem till min kära boning. men ändå, resan var ändå något av det roligaste jag varit med om. så det tar ut upplevelsen om att se sugar. men därför längtar jag så himla mycket efter peace. har suttit fast i den här staden alltför länge nu och inte sett alls många konserter som jag hade velat. nej, jag är pepp på festival och fina människor. nu har vi så mycket att göra, massor av prov och annat. både engelska och naturkunskapsgrupparbete. jag och adam försökte förstå vad som stod i vår text, men det gick inte bättre av att vissa ville läsa högt ur tidning och diskutera alla olika sorts fotbollslag. tack. hejdå. idag ska jag somna vid nio igen, om jag inte somnar tidigare av matteboken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0