monday after all

just nu vill jag bara sova. jag och josse har gått omkring som två zombies idag. kändes så konstigt att vara i skolan igen bara sådär. men roligt att träffa alla. satt och plugga franska och åt choklad idag med josse och clara. det var mysigt. hanna sprang in i mig vid skåpet och lämnade usb som det laddas över med bilder på just nu. efter skolan cyklade vi ned mot rese för att fixa togbiljetter. träffa min farbror och sedan issa. trevligt att träffa människor man inte ser alls ofta. men sen krångla alla biljetter massor. a, en jobbig historia. nu ska jag läsa lite flyga drake och samhäll. sedan ska jag sova bums. godnatt.

söta josse och en carry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0