killing me softly

Hade nationella i Engelska A idag. eftersom vi var i tysklandet när de andra gjorde den. började med att jag, josse, clara och cecilia gick till fel klassrum. haha. men vi hitta rätt till slut. och sedan hade vi vanlig måndag. påmindes på matten av hur mycket jag inte kan tills imorgon. die matte b prov, die. men på håltimman gick jag in i mikael holst och han sa att jag fick tårta som tack för hjälpen när ja guida åttorna. tjoho. så jag och josse gick och skar upp en jättebit av tårtan. sedan satte vi+erik oss i korridoren och delade på den. perfekt inför en "kill me" lektion med franska. pluggat lite matte, och kollat naturen lite. lyssnar på suck it and see. arctic monkeys. lövly. men på onsdag har vi lov i massa dagar. thihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0