20 maj

det var längesen jag skrattade så mycket som i eftermiddag. vanlig fredag med matte, klasstid och bild. åkte hem till josse med karin och mina favoritpojkar. fikade lite med glass, maränger och annat. vi hade planerat att göra lite på naturkunskapsgrupparbetet, och ja det gjorde vi ju typ. kan i alla fall säga såhär, vi har alla skämt ut oss på olika sätt den här eftermiddagen. hehe. men det var roligt. ni är så bra. nu är jag verkligen jättetrött, och jättemätt. fick ett jättesött grattis på namnsdagen sms från mormor och morfar. så gulligt att de försöker sig på sms, även om de tycker det är ganska svårt. mihi. väldigt bra dag det här. kram på er.


mina finisar från valborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0