I´ll feed my love you get bored

karin knacka på dörren går kväll. vi begav oss ut i den varma sommarkvällen med målet linnea. sedan gick vi omkring lite i dälderna/ekängen och åt isglass och prata massor. kom hem vid halv elva. idag var det skola igen. men väldigt soft skola måste jag medge. cyklade hem i spöregn och nu hör jag åskan dundra en bit ifrån. blev precis klar med bildutvärderingen. känner för att sova en stund. imorgon ska jag och molly på johnossi. oh my. jag är superpepp. tjopuss världen.snart är det sommarlov.

jag var glad den dagen, imorgon med


Kommentarer
Postat av: LISA

SVAR: Vad roligt att höra, tack så mycket :D

2011-06-07 @ 17:43:26
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0