Bonjour och hej

hej bloggen, hej sverige och världen. jag kom hem i lördags morse efter en vecka i Nice och franska rivieran. en vecka av värme, sol, bad och lite allmänt turistande. jag handlade upp mina födelsedags euros snabbt och fick med mig ett och annat tillbaka hem. Vi besökte även Monaco men spenderade mestadels tiden i Nice. Jag fick agera guide med min franska när engelskan inte förstods. Men nu är jag tillbaks till fina sverige igen, det känns bra. solen skiner, men innan stod regnet som spön i backen. imorgon tar jag mig en tripp till skövde, ska hinna träffa linnea, gå på den sista harry potter med karin och filiph och sedan nästa dag ta med mig matilda upp tillbaka till stugan. ska bli fint, jag har saknat mina fina filurer. hejdå.









bara några bilder



Kommentarer
Postat av: inez

första bilden<3 fyfan, vill sola och bada på en vit strand och i klart vatten. gud vad mysigt

2011-07-19 @ 01:11:31
URL: http://beforerocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0