Forever.

igår var det pyjamas tema. frukost som kvällsmat. american pancakes med lönnsirap, smör och nutella. smothie, grönsaker och dipp. även fast vi åt upp det mesta av dippen innan. spel, dans och massa skratt. musikquiz. vanns av kakan. sen skulle josse locka mitt hår. då började linnea våffla karins hår. det slutade med att matilda, sofia och josse också fick våffelhår. troll-hår. fast coolt. linnea fick lockar som en fransyska. åttiotalskarin. partyjosse. gympasofia. yogamatilda. och jag. med blommig klänning och lockigt hår. hah. dessa makeovers avslutades runt tre snåret. sedan vaknade alla av linnea som skulle med bussen till hennes man. ännu en fantastisk frukost in the house of samuelsson. tack matilda och josse för allt handlande. ni ska få pengar. och sen blev jag och matilda kvar till fyra. såg bridget jones dagbok 2. städade. gjorde mer pannkakor och ja. slut. jag tycker så mycket om er mina vänner. allihop. ni är ni och det är helt bäst. forever.


gräddning på g.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0