tidsfördriv

Jag "älskar"


Glass: all sorts glass, glass är guds gåva till människan. fast inte pistageglass. har fint minne från sexan när jag issa och gustav tog det i skara. och det var inte gott.
Musik: pop, indierock
Färg: svart, grått och vitt
Film: 500 days of summer, 10 things i hate about you, pride and predjudice, titanic, men sen älskar jag allt kriminalaktigt. moha.
Språk: engelska, med brittisk accent. charlieboy.
Länder: storbrittanien, usa, sverige.
Städer: göteborg, sthlm, london...
Skolämne: bild, musik, engelska
Mat: tacochips+ost+tacosås+ugn=jättegott
Sport: -.-
Såpa: såpa....jag ser inga såpor....
Tv Program: vänner, veronica mars, psl program (på festival, popcirkus..) och annat slötittande.
Efterrätt: marränger!!!!
Band: okej. here we go. the beatles, mando diao, sugarplum fairy, the hives, johnossi, phoenix, vampire weekend, molotov jive, razorlight, the kooks, arctic monkeys, roxy music, the kinks, the last shadow puppets, shout out loads, markus krunegård, oskar linnros, daniel adams-ray, timo räisänen, säkert, hello saferide, laakso, anna ternheim, broder daniel, håkan hellström, the wombats, kaiser cheifs, mgmt, kusowsky, franz ferdinand, miss li, kristian anttila, those dancing days, julan casablancas, the strokes.......
Idol: jag är min idol.
Klädesplagg: converse, halsduk
Affär: monki, weekday, yap..
Kex: vem fan äter kex.
Läsk:cola ftw

jag "hatar"

Språk: tysk grammatik kan gräva ned sig.
Skolämne: matte, fast det är okej när man väl har fattat...
Mat: majs, ärtor, tomat, tonfisk, oliver...är ju inte favoriter...
Affär: asså, jag har gamla saker från gina tricot. men rent allmänt. nej tack.
Band: jag blir rädd av skrikig heavy metal...bara läskigt.
Tv Program: lame serier
Filmer: typ jobbiga komedier.

 

en hög.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0