mittwochmercrediwednesdayonsdag

onsdag. aktiv håltimma. jag+josse satt och gjorde engelska och räknade matte. då var klockan tio i elva. tre lektioner kvar. projektarbete, team CarroKarinEmma. vi försöker att jobba på om Svenska Afghanistankommittén. men asså, jag får inte riktigt grepp om vad vi har för uppgift egentligen. allt är så flummigt. men ändå, vi ska intervjua vår gamla franskalärare på måndag. trevligt återseende. även om jag inte lärde mig ett skit av henne. så nästan alla dagar går ju åt till att jobba med projektet. men imorgon har vi estetisk verksamhet. JAAA. bara vi får göra roliga saker, för det kanske kan väga upp naturkunskap....men ändå. Antikens grekland, score på det provet. och han som sa att det var för svårt...nu taggar jag kursprov i Matte A. hjälp. var inaktiv idag på lektionen, jag och josse använde tiden till att ta ut agressioner på annat...

fler artister har släppts till peaceandlove. håkan och säkert! ser jag fram emot då.  jag vill ha vår, inte vinter till april!! vi kommer avlida.


åh vad jag vill ha dessa skor. men de har ju typ fallit sönder. mina vita också...bara mina låga to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0