ONSDAG

samhällsplugg.samhällsplugg.samhällsplugg. fick brev idag. självaste carl i brevlådan. och the kooks. kom på att jag inte ägde konk. nu gör jag det. och the anger. tog en liten paus från departement, utskott, ledamöter och yttrandefrihetsgrundlagen. men now it's back to hell. och om ni inte märkt det har jag snott/gjort/knåpat ihop en sån där lista många gjorde innan jul.



naive med the kooks i somras. luke pritchards outfit i början, love på den. hela han, kärlek. när publiken började nynna på "seven nation army" och luke spelade med.. jag bara ryser när jag hör hela publikhavet skrika/sjunga med i naive. vi hoppade runt, sjöng och kom allt närmare scenen. här i slutet, hade vi tryckt oss fram, bara ngra meter från kravallerna. vi såg vampire weekend precis innan och sprang hit direkt. åh sommar, ge mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0