*

bilder som beskriver livet utanför plugget, som jag avslutade nyss. det var så tråkigt. men efetr orkestern idag  gick jag faktiskt hem hela vägen från musikskolan. very duktish. det var kallt, halt och mörkt. men fin musik i öronen. sufferpainandpity.



inte jag heller. choklad är mitt liv.

vampire weekend. längst fram i somras på pl.

jag saknar mina conversee, die snow die!

åh. det här hade varit en mycket bättre kväll än med plugg.

shit vad depp. broder daniel. verkligen skitdepp.

hahaha. liknar våra chatroulettsamtal ><

dobby <3

sry josse. men jag älskar twilightparodier som den här.

awsome

this is so me.


10 things i hate about you. love.

yes.

hah.

rubber soul. norweigan wood, drive my car....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0