SATURDAYNIGHT FEVER

nu har josse, karin, evelina, anna och sofie lämnat mitt hem. är astrött. jag och karin åkte med hennes bror till maxi, träffa hentorpsbarnen och en trött josefin. köpte Ben and Jerrys, pizza och cola. gick hem till kära dälderna. Åt, såg 500 days of Summer. joseph gordon-lewitt. our man, not evelinas. bara för att du har dina simmare. sedan åt vi massa glass. satt inne i mitt rum och prata, gick ut i kvällskylan. gick runt i labyrinterna av radhus, jagjosseochsofie sprang ifrån de andra. vi gick hem till linnea+alexander. stod där tills karin ringde mig, vi lät alexander svara. karin blev skiträdd och trodde att vi hade blivit våldtagna. hah. men sen kom de också dit. trevlig samling människor. and then we went home and now im all alone. blev återigen utsatt för sms och facebook elakheter. två helger i rad. josse jag kommer en dag att hämnas. GODNATT.



YOU MAKE MY DREAMS COME TRUE (klicka för ngn jävel har inaktiverat inbäddning...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0