paint the city black

idag fyller min granne, men även bästa barndomsvän 16 år. jag saknar henne, för vi ses inte alls så som förr. då missbruka vi varann och sprang ut och in ur våra hus hela dagarna. vi hade alltid varandra, och träffades på somrarna. men inte nu längre. tragiskt. men äh hon har säkert en fin fin födelsedag. ett halvår och två dagar kvar tills jag blir 17. hjälp. nu borde jag verkligen läsa naturkunskap. jag hatar det här kapitlet mer än förra. jag hatar fysik. på helena fick matilda vara med om när jag blev helt frustrerad över alla tal och uppgifter vi fick göra på fördjupningen. haha. stackars henne. nog om det. molotov jive och pepparkakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0