KILL ME, IT'S MONDAY AGAIN

jobbig måndag. det kommer vara många jobbiga måndagar det här året. och onsdagar. men man kommer kämpa på. fick a walk to remember på posten. pappa hade visst klickat hem den för nio spänn. billigt är bra. nu längtar jag efter mat eftersom den där kinesiska grytan i skolan kunde slänga sig i väggen, vi överlever på hamburgerbröd. imorgon ska jag vara hurtig och pigg för att gå till skolan, har lovat the naturekid det. egentligen borde jag plugga matte, eftersom jag inte förstår a shit. men är så trött att jag ska se på film istället.

P3 guld var ju verkligen fint på sina ställen, men ändå. inget slår timos insats förra året, för det hela kändes väldigt borta, sry kitty....men höjdpunkterna var såklart Oskar Linnros uppträdande, vilken energikick man fick!!, johnossi, eliot sumner, those dancing days och annat.


Kommentarer
Postat av: Anna

Grytan kan de stoppa i soptunnan!! ;)

2011-01-25 @ 19:36:04
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0