hail the sunny days

haha score idag igen. tyskaprovet innan jul. bortglömt. gick verkligen över förväntningarna. och jag som inte fattar ett skit av vad håkan snackar om...och sen naturkunskapen. shiet. blir nog som förra. förhoppningsvis. sen gick jag hem från musikskolan och lyssna på musik. jag var trött och kände bara att jag ville hem och allt var skit när jag började att gå hem, men sen när hail the sunny days och song for aberdeen spelades. jag blev jätteglad. verkligen jätteglad. så nu känns allt tippentoppen. såg även älgar. var hemma vid fyra. inga läxor. men prov nästa vecka som borde pluggas till...imorgon är det sovmorgon. (glädjeskutt)


favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0