dansa, fastän hjärtat brister

lyssnar på säkert men ska nog gå och lägga mig snart. har vänt helt på dygnet. även fast jag gillar natten. natten är bra, man sitter på sitt rum och det är mörkt utanför fönstret. plus. att i mitt rum är jag äldrig rädd. jag har även saknat min säng, i stugan sover jag aldrig lika bra som hemma. sedan vaknar jag av att solens strålar lyser halvt in genom mitt fönster. härligt att vakna av. blev klar med fotoalbumetsaken. tänk när året var 1996. hjälp. det är som om mitt hår blir åt det röda hållet på kort. då som nu. linnea har önskat sig i födelsedagspresent att tona mitt hår åt det hållet. för just nu är jag bara mörkt blond. och har aldrig gjort ngt med mitt hår. men äh. här ser ni ett litet smakprov från the past och höstens bilder.


hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0