back in the time


februari 2009. give me fire-mando diao.

den bilden påminner mig om alla chattar, bdb saker med siri från kalmar. vi skulle starta mandoparti och startade även the group against takida på facebook. jag tror vi har ungefär 5 medlemmar högst. vi skrattade åt roliga namn på svenska städer och andra saker. jag var hennes psykolog när det gällde en speciell människa i hennes skola. maha. vi prata om hur krossat hennes hjärta blev när vi hitta en bild på victor norén och hans tjej, som för övrigt var skitful. tyckte vi. ja shit. när man läser msnhistorik. hahah. kom och tänka på detta nu. måste nog gå och lägga mig. men ändå. när man var 14 år och galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0