7.Det sjukaste jag gjort

jag vet inte vad som klassas som sjukt. allt jag gör är sjukt. åkt på små trippar till stugor själva i några dagar, överlevnad på allt från kakor till primitiv mat. från att sova på ett loft i linneas torp en sommar, där det blåste mellan plankorna i väggen, samtidigt som vi släpat dit en dator med notting hill på. störd natt med spike och linnea. annat med linnea, peace and love 2009. sova i hängmatta och massa annat. i somras åkte jag till sthlm själv med michelle och såg mando och köa hela dagen. peace and love i somras. träffat mando, sugarplum, carl och resten av sugarplum fairy, molotov jive, oskar linnros och timo räisänen i GBG med Alice och Lisa. ni är fina.<3. asså inget är särskilt sjukt, bara roligt. sommar 2008. sommar 2009. sommar 2010. för allt sjukt händer ju typ på sommaren. men kan ni hjälpa mig, vad har jag gjort för sjukt?


peace and love 2009

shortiehairlinnea på loftsaken sommar 2009

mando 4 juni 2010

soundcheck GBG mando diao 24 april 2009


matildasstuga 2010 matlagning!


min stuga 2009. joka.


söta nötar som diskar i stugan 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0