8.Det här lyssnar jag på

väldigt lätt men ändå väldigt jobbig fråga. jag lyssnar på väldigt mycket. jag har ett förhållande till musik. musik är uppiggande men väldigt sorglig ibland. jag brukar inte lyssna sönder musik, för då blir det bara tråkiga minnen till såna låtar. utan jag blandar lite med mitt indie/pop/rock hjärta. klick for some examples. musik är så mycket och så många artister och band. jag hittar alltid massa ny musik. men allt började med the beatles och sen mando. de gjorde att jag upptäckte så mycket fantastiskt. och mando har gett mig så mycket mer än mer musik. de har gett mig vänner som jag. och det är helt fantastiskt.


för aa. det här har varit mig kärt så länge att förhållandet inte går att bryta. mando är som luft för mig, och luft är ju nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0