6.Det ni inte visste om mig

ja shiet. svårt. men kan försöka.

-har en farmor som snart är 92.
-älskade färgen blå när jag var liten, därav mina tapeter.
-har alltid firat mina födelsedagar i stugan.
-är inte allergisk mot någonting, förutom pencillin den där enstaka gången då jag blev prickig på hela kroppen.-.-
-har ett signerat kort med daniel radcliffe i en byrolåda i mitt rum.
-är 175 centimeter lång.
-har varit besatt och kär i mando sen jag var 12.
-äger ett 50 tal cdskivor.
-är rädd för människor i fönster på kvällen.
-heter Anna i mellannamn.
-äger väldigt många tygpåsar.
-tycker inte om majs, ärtor...

okej. skitdålig lista. dessa saker vet de flesta. men jag har typ soppatorsk i hjärnan.


bengans feb 2009. haha.jag dog.





Kommentarer
Postat av: evvis

Är du alltså också pencerlin allergiket?? :D

då är vi två i så fall ;)

2011-01-22 @ 15:34:34
URL: http://evvisevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0