13.Något som får mig att le

mina vänner. eller ja, allt får mig att le eftersom jag skrattar jämt. går inte en dag utan att skratta. men jag blir så glad när jag tänker på alla fina människor som finns. jag har funnit så sjukt fina vänner den här hösten så jag inte kan sluta le åt det heller.

fina och roliga sms får mig att le. läste igenom en drös från 2009 häromdagen. har vissa som jag hittat sparade. sjuka samtalsämnen mellan mig och linnea. men blir även glad av roliga sms som sprider glädje. typ som nedanför.




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är sjukt glad över att jag har funnit dig Carro!! :D <3

2011-01-29 @ 15:22:57
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0