11.Saker att göra innan jag dör..

lite av en lista jag hittade på ngn sida. jag kryssade det jag redan gjort.

1. Slå någon, right in the face, högerkrok
2. Ha mer än tio olika hårfärger
3. Hälla badskum i Sergelfontänen
4. Dricka fler än tio olika tésorter på en dag
5. Åka på festival x
6. Vara på alla kontinenter
7. Tågluffa
8. Köra på Auto-Bahn
9. Rädda någons liv
10. Vara vaken två dygn i sträck
11. Sova två dygn i sträck
12. Vara gravid
13. Bo i ett annat land än Sverige i mer än ett år
14. Vara nära döden
15. Skrika vårskrik
16. Uppleva en dröm på riktigt
17. Sticka en tröja - och bli färdig
18. Pierca sig x (hål i öronen)
19. Vara uteliggare i en vecka
20. Krama en känd människa x
21. Bada näck x
22. Hoppa på en bil
23. Välta en ko
24. Låsa in någon x
25. Tatuera sig
26. Klä ut sig till det motsatta könet och leva så minst en hel dag
27. Krama en okänd människa x
28. Skratta så mycket att man tror att man ska dö x
29. Rida på en ko


men komponerade också en egen.för jag vill göra massor innan jag dör.

-flytta ifrån Skövde
-tälta i en rondell
-skriva en bok
-åka till USA
-se Paul Mccartney live innan HAN dör
-bo i London
-åka på roadtrip
-ha ett awsome jobb
-bli någolunda rik
-uppfylla en dröm
-hitta true love
-sitta och se på solnedgången och soluppgången en sommarnatt
-läsa något intressant på högskola/universitet
-Att gå på hultsfredsfestivalen, men det går ju inte. rip.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0