karin+carro=mys

spenderade min kväll hos karin, aka thorsten, igen. vi försökte skriva rapport. vi lyckades att förminska mycket, skriva syfte och annat. vi åt exotic frukt och tappade koncentrationsförmågan ibland...ganska ofta. fast vi har roligt, väldigt roligt ihop. kollade på de första sidorna i den rosa dagboken, där jag hade skrivit lite i somras, mixmatching och illustrationer. hittade gamla klasslistor, med mitt namn understruket. k-"jag ringde dig så ofta då...hehe".

hejdå och godnatt. är supertrött. plus att jag borde sova mer, det sa även skolsyster idag. mehe...och jag är definitivt 175 cm nu. moha. kände att jag behövde en sån här bild. hej jag är 13 år och supercool. nej jag är 16 år och jättetrött. spana in lite av klädhögen på min soffa i bakgrunden. guten nacht.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0