worst case scenario

måndag. död. men vi har inte idrottsprov imorgon. haha, idag på lunchen. vi skratta massor åt eriks odiskrethet när vi skulle peka ut en person, hoppas verkligen inte att han märkte att vi satt och stirra eller något. idag gjorde vi inget vettigt på hålet, omformaterade bänkarna lite och hade frågesport på filipes iphone. haha. sedan, franska med torun. eh. men nu är jag hemma. ska plugga lite matte och massa franska. filiph ville att jag skulle skriva långt inlägg, så han kunde läsa det som godnattsaga. jag är dock inte bra på detta omjag inte har något vettigt att säga. och det har inte nu så. är inte jättedjup just nu. höh. mer än att jag sitter och lyssnar på laakso och äter små goda chokladbitar från mes grands-parents, så händer det inte mycket mer important! je suis trés fatigue et j'aime ecoute de la musique. au revoir!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0