LIFE

viktor norén i musikguiden. alltså hur skön är inte den människan. haha. fiestahumör direkt med massa partymusik.

nej nu ska jag städa mitt rum. får besök imorgon av samhäll/natur. som x/y och de goda/onda som jag råka kläcka ur mig idag....men jag tycker om om min liknelse med filiph.
bra, bättre, vi på samhäll! :)

det här är lite av vår vardag i samhällskorridorerna...

"matte"


matfestivalen, skövde blir en "fest"...not...


häng vid skåpen


merlin på engelskan=YES


"naturkunskap"


K-"va, kan man vika ned den så långt!!"


tidningsutklippletande på bilden, maat!!


dyrkande av zac made by josefin


studiemotiverade ungdomar i biblioteket


vad gör man utan er två, och era lurigheter...herregud....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0