saturdaylove

Nu är jag hemma i mitt ganska städade rum. trevligt känsla. blir helt glad inombords när jag läser matildas inlägg här under. Jag tycker om dig sötnöt så himla mycket, och ja tänk sjuan. hjälp vad sura vi var på varann. det var då men inte nu. vi åt biskvitårta, men den var asmäktig så vi smsade dit Linnea och Alex, de åt lite tårta och sen satt vi alla fyra i matildas 1,20 säng. bara för att poängtera att det är bra med en sån säng. vi satt där och prata och åt lite godis. sedan vandrade jag, linnea och alex hem till dälderna. nu är jag astrött och ska bara softisha. imorgon ska jag josse och anna träna.

imorgon ska jag också fira min syster med släkt här hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0