done forever

okej, äntligen klart. känns så himla skönt. och nu sportlov. hej underbara värld. jag och karin befann oss otroligt tidigt i skolan, övade igenom. sedan var vi sist av alla. hur kul var det? inte kul! två timmar på spänn inför redovisning. men det gick helt okej. roligast var ju gengåvangängets rim och alen som inte kunde stå still. sedan träffa jag lite naturare. mys. på bensträckaren på tyskan ropade jag ut att jag hatade tyska mitt framför håkan. kände att mitt betyg hamnade på botten nu..och sedan stilleben på bilden. så tråkigt så vi nästan avled. nu ska jag sova lite, godnatt.


fina spf

Kommentarer
Postat av: Erica

men carro, vi skulle ju hålla tyst om att vi var i skolan så tidigt ;)

2011-02-10 @ 19:01:00
URL: http://ericaslivtyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0