fredaglördagsöndag

hemma. i skövde efter en mycket händelserik helg. känner att jag måste summera det lite.
fredag. cykla och mötte upp dem, köpte mat, åkte hem och började laga mat. efter åtta plingade det på dörren, adam filiph och erik anlände iklädda mysbyxor+skjorta, sött, jag skratta så jag dog. vi åt mat och inväntade karin, killarna fick mig att spela achtung med dem, jag förlorade i stort sett hela tiden, åt efterrätt, såg på film och åt chips/stjärnor/godis. sen åkte de hem i natten. sofie fick iakta tre personer springande efter varann i försök att skvätta vatten på varann. ja hej sofie, välkommen till vår värld. bäddade ner josse och karin i min soffa och vi såg på ett sönderlaggat avsnitt av hellcats. somnade halv fyra.

lördag, vaknade klockan 8 efter ungefär 4 timmars sömn. jag sjutsade ned karin och mig på cykel till stationen, åkte tåg, träffade Sabina som jag inte hade sett sedan hon sprang förbi Benidorm i höstas utklädd till taliban. I göteborg tog vi spårvagnen till bengans. Karin var lite exstas över att få uppleva my kind of life, haha, det var verkligen bäst att du följde med, allt blev så himla bra och du är så rolig. Vi träffade Agnes på bengans, hon skulle även på calles spelning på kvällen, om man ändå vore 18..... men ändå, Calle var bäst, han spelade lite låtar där på scenen, fick affish och going out tonight vinyl singel, han hade klippt sig och hade luva hela tiden. kändes väldigt o-carl, men efter jag pratat med alice om att det var för kristian blev jag rörd. men åh vad mysigt det var där, han sa att han skulle försöka fixa fler spelningar utan åldersgräns. tack snälla carl. spårvagn tillbaka till city, gick in i Andreas Wijk två gånger inom loppet av kanske 10 minuter, MHAHAH. åt mat på mcD efter restaurang jakt och svultna magar. såg karins lookalike.sprang in på monki och handla lite. sedan var klockan nästan fyra och vi begav oss mot tåget. träffa på ellen, sara, amy och sofia som varit på Idolaudition. åkte med smockfullt tåg, vinkade av karin när vi var i skövde och åkte vidare mot töreboda. träffa min familj och åkte vidare mot tillställning med mat, människor och mysigt häng. men ja, jag var så himla trött att jag tillslut nästan somnade i soffan där. åkte hem till stugan och somnade på direkten och sov till ett. solen sken, promenad, fika, och sedan hemfärd med mycket saknad linnea. massor att prata om. mys. sammanfattningsvis. mina klassisar är bäst, Carl var bäst, hela den här helgen var helt enkelt jättebäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0