LOST IN THE POST

tyska. idrott. jag är så glad att jag inte går fys-gruppen. vi såg slutet av deras lektion, det var ju som de var på träningsläger i auchwitz. eller ja kanske lite som det. haha. jag sjutsade josse fram och tillbaka på cykeln. mat. vi åt oss mätta på emmas veg-lasagne som var asgod. matte en stund och sedan gick vi ned till stadsteatern och såg Let me entertain you med Musikgymnasiet.de var mycket bra och duktiga! nu sitter jag här i min beloved blåa flanellskjorta, verkligen världens bästa plagg. nu ska jag äta något gott. tjohej.

det här lyssnar jag på idag. kalas på det.

Kommentarer
Postat av: Erica

vänta du bara! Efter de här 2 åren med Keros mördar-lektioner så kommer vi vara hur biffiga som helst! ;o

2011-04-12 @ 15:25:35
URL: http://ericaslivtyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0