första dagen efter lov

första skoldagen efter lovet. tjoblä. fast eh jag gillar ju er människor i skolan så, ganska fint ändå. imorgon kunde det ha blivit en dag med 1 lektion, men jag och evve anmälde oss som guider för åttorna i skolan. haha . ganska roligt. så nu måste jag göra franskan som jag annars hade tänkt att skippa. heh. nu taggar jag peace and love, var på orkestern och fick höra och klara och jonathan att de skulle dit. mysigt. fast äh vi måste fixa tåg också...jobbigt. och jag har fått reda på mitt kassa betalda sommarjobb, på norrmalms äldreboende. hah. josse jobbar där samtidigt. fast för så mycket bättre lön. men ändå, det får bli bra ändå:)

blomkålen som jag ska umgås med ganska mycket utav dagen med imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0