MYS

oj vad min klass är fin. vi är knäppa. sverigedemokraterna förstör sverige. jonas karlsson är finast. ser på kim novak badade aldrig i genesarets sjö. vi ska ha läst klart boken tills imorn. läst den massa gånger. fin. när jag cykla hem från träningen idag blev jag helt dyngesur. det ösregna. men nu är jag lika glad som innan jag gav mig ut i regent. PSL ska ha Carl special. det kommer bli en fin vecka detta. Vi hade även vattengympa idag på gympan. störtkul. haha och på torsdag har vi ingen gympa. YES.


vampire weekend är pop

Kommentarer
Postat av: alice

jag förstår det, den är väldigt tjusig :)



och nu känner jag att det känns som att du har en ny blogg fröken caroline? ;) jag som tyckte att det var så fint att jag hittat din gammla :P

men den här bloggen är väldigt trevligt, du har fyllt den med alldeles förtjusande vackra pojkar.

2010-09-20 @ 22:57:20
URL: http://alicef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0