FAR AWAY FROM MAN

idag var jag hemma från skolan, hemma från orientering, samhäll och tyska. Jag får dock orientera med tvåorna. jag dör. men jga har fördrivit dagen i soffan med vakna, poirot, top model och mysteriet på greveholm. mår skitkasst. jag vill bara bli frisk. på lördag ska jag köpa en ipodtouch. ja vill ha den nu. är så jävla trött att jag snart säckar ihop.
upptäckte att Young & Armed finns på spotify. åh, det räddade min dag. har inte lyssnat på sugraplum på jättelänge känns det som. en månad kanske. jag saknar den oerhört svettiga men ack så bra spelningen på Peace and Love i år. Vi köa, och köa och sprang. jag sprang för livet och hamnade längst fram i mitten. jag var så glad. hela skiten ska ut på dvd.å.n.e.j. men jag har setlist och fina minnen från den fantastiska konserten. Calle som gick på kravallstaketet, shes all that, far away from man och hela känslan attstå längst fram på en av de viktigaste spelningarna. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0